Κρητικός Ντάκος: Τελικά, κρύβει πολλές, πάρα πολλές θερμίδες!

3 tips για να τον κάνεις πιο light

Νίκος Κοντομήτρος

Δροσερός, καλοκαιρινός, πεντανόστιμος είναι μόλις κάποια από τα επίθετα που μπορώ να χρησιμοποιήσω, για να σου περιγράψω την αγάπη μου για τον κρητικό ντάκο. Αυτή την παραδοσιακή συνταγή, την αγαπώ πολύ, γιατί είναι, ίσως το καλύτερο ορεκτικό ή συνοδευτικό του μεσημεριανού σου.

Έτσι, νόμιζα τουλάχιστον. Μετά, έμαθα ότι τελικά αυτή η σαλάτα έχει πολύ περισσότερες θερμίδες από αυτές που πίστευα. Και, νομίζω πίστευες και εσύ.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τους πρόχειρους υπολογισμούς μου, ο κρητικός ντάκος σε «φορτώνει» με 700 θερμίδες. Ναι, καλά διάβασες. Οπότε, σε περίπτωση που θες να χάσεις κιλά, καλύτερα από συνοδευτικό να το κάνεις κυρίως πιάτο.

Επειδή, όμως, ο ντάκος είναι πλούσιος σε λίπη, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, β-καροτένιο, λυκοπένιο, βιταμίνες C, E και Β12, ασβέστιο και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείς να τον «κόψεις» εντελώς.

Σου έχω, λοιπόν, 3 πολύ εύκολα και χρήσιμα tips:

#1 Αντικατέστησε το παξιμάδι με φρυγανιά ολικής άλεσης

#2 Λιγότερο ελαιόλαδο = λιγότερες θερμίδες

#3 Αντί για φέτα, βάλε κατίκι ή light κίτρινο τυρί

Yummy!

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!