Διατροφικά tips για να απολαύσεις μια ισορροπημένη διατροφή και στο γραφείο

Όλα τα dos και don'ts που πρέπει να γνωρίζεις

 

Κωνσταντίνα Κύρκου

 

Οι περισσότεροι από εμάς εργαζόμαστε για περισσότερες από 7-8 ώρες κάθε ημέρα και αν προσθέσουμε όλες εκείνες τις ώρες που ξοδεύουμε εκτός σπιτιού για την κάλυψη άλλων υποχρεώσεων, συνήθως καταλήγουμε να γυρίζουμε σπίτι αργά και απολύτως εξουθενωμένοι.  Αυτή την ώρα, λοιπόν, μόνο όρεξη για μαγείρεμα και προετοιμασίας φαγητού δεν έχεις και είναι λογικό. Κάπως έτσι επιλέγεις να ξεκουραστείς αφού πρώτα φας κάτι στα γρήγορα ενώ έχεις ήδη τσιμπολογήσει και διάφορα έτοιμα snack στο γραφείο. Η ισορροπημένη διατροφή όμως, παρόλο που το γνωρίζεις, δεν μοιάζει στο ελάχιστο με τις διατροφικές συνήθειες που ακολουθείς με αυτό το πρόγραμμα. Δυστυχώς το πρόγραμμα σου δύσκολα αλλάζει, μπορεί όμως να αλλάξει η διατροφή σου, αρκεί να θυμάσαι τα παρακάτω διατροφικά tips που μπορείς να ακολουθείς μέσα στην μέρα και ιδιαίτερα όταν εργάζεσαι, για να γεμίσεις τον οργανισμό σου και πάλι ενέργεια.

Το πρωινό κάνει την διαφορά. Ξεκινώντας την μέρα σου με ένα πλούσιο πρωινό γεμάτο θρεπτικά συστατικά, αυτομάτως ξεκινάς την μέρα σου γεμάτη ενέργεια και διάθεση. Αντί να πίνεις έναν σκέτο καφέ το πρωί, επίλεξε ένα να καταναλώνεις ένα καλό πρωινό, όπως γιαούρτι με φρούτα και σπιτική granola, αραβική πίτα με τυρί, γαλοπούλα, μαρούλι, τομάτα, ψωμί με φυστικοβούτυρο και μπανάνα κ.α. Θα χρειαστείς μόλις 10 λεπτά για να ξεκινήσει παραγωγικά η μέρα σου.

 

 

Μικρά και συχνά γεύματα. Είναι λάθος να πιστεύεις πως αν καταναλώνεις φαγητό στο γραφείο θα χάνει χρόνο από την δουλειά σου. Αντιθέτως με άδειο στομάχι, ο εγκέφαλός σου δεν μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά, με την παραγωγικότητα σου να μειώνεται σταδιακά. Ανά δύο-τρεις ώρες κάνε ένα μικρό break (5 λεπτά) και απόλαυσε ένα φρούτο, λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς, μια μπάρα ή ένα smoothie.

Lunch Break. Είναι απαραίτητο να διακόπτεις την εργασία σου προκειμένου και να ξεκουραστείς αλλά και να εφοδιάσεις τον οργανισμό σου ενέργεια. Φρόντισε να έχεις μαζί σου τάπερ με σπιτικό φαγητό, που γνωρίζεις τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά την παρασκευή του.  

Απέφυγε να καταναλώνεις πολύ καφέ. Το ξέρω πως λατρεύεις τον καφέ και καταναλώνεις πάνω από δυο μέσα στην μέρα σου, όμως αυτό δεν είναι καθόλου υγιεινό και δεν έχει να σου προσφέρει τίποτα, αφού η υπερκατανάλωση καφεΐνης προκαλεί την αποβολή των περισσοτέρων θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό μας ενώ προκαλεί προβλήματα και στο στομάχι.

 

 

Μην ξεχνάς να πίνεις νερό. Μερικές φορές όταν είμαστε απορροφημένοι στην εργασία μας, ξεχνάμε να πίνουμε ακόμα και νερό. Κάτι τέτοιο μόνο θετικά αποτελέσματα δεν μπορεί να έχει για τον οργανισμό μας. Για αυτό φρόντισε να έχεις δίπλα σου πάντα ένα μπουκάλι με νερό, αφού όταν το βλέπεις συνήθως δεν το ξεχνάς.

Πες ένα μεγάλο όχι στο fast food. Μπορεί το delivery να φαίνεται η εύκολη επιλογή την ώρα που η πείνα χτυπάει κόκκινο, όμως στην πραγματικότητα το fast food δεν έχει να σου προσφέρει τίποτα, εκτός από μπόλικες θερμίδες και αίσθημα δυσφορίας και κόπωσης μετά. Το lunch break σου πρέπει να περιέχει τροφές με καλά λιπαρά και θρεπτικά συστατικά για να παραμείνεις παραγωγική μέσα στην μέρα.

 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares