Skip to main content

FOOD

Αυτές είναι οι 4 χειρότερες συμβουλές για το αδυνάτισμα

Μην τις ακούς! 


Μαρία Μυλωνά

 1. Αυγά τα παρεξηγημένα: Πετάξτε τους κρόκους, φάτε το ασπράδι.

Ο κρόκος του αυγού είναι υψηλός σε χοληστερόλη. Όμως, τελευταία έχει αποδειχθεί ότι η χοληστερόλη αυτή επηρεάζει ελάχιστα τα επίπεδα λιπιδίων στο αίμα. Τα αυγά, πέρα από χοληστερόλη περιέχουν και άλλα θρεπτικά συστατικά όπως υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη και βιταμίνη D, τα οποία μάλιστα ίσως βοηθούν σε μια προσπάθεια απώλειας βάρους. Μελέτες που έχουν γίνει σε διαβητικούς έχουν δείξει αυξημένο κίνδυνο για καρδιαγγειακά από την υψηλή κατανάλωση αυγών (πάνω από 6 την εβδομάδα). Ωστόσο, τα συμπεράσματα αυτά είναι ακόμη συγκεχυμένα. 

2. Κόψτε τα λιπαρά κι αυξήστε τους υδατάνθρακες για να χάσετε βάρος.

Η αλήθεια είναι ότι δίαιτες χαμηλές σε λίπος δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές τόσο στην απώλεια βάρους όσο και στη βελτίωση των δεικτών υγείας, όπως τα λιπίδια του αίματος. Ωστόσο, μελέτες δείχνουν ότι οι χαμηλές σε υδατάνθρακες δίαιτες έχουν πιο καλά αποτελέσματα στην απώλεια λίπους και τη διατήρηση της άλιπης μάζας σώματος. Πρέπει να τονίσουμε εδώ ότι δεν υπάρχει μια ιδανική δίαιτα για όλους τους ανθρώπους. Καλό θα είναι η δίαιτα να προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε ανθρώπου γιατί αυτό ευνοεί την καλύτερη συμμόρφωση προς τη δίαιτα. Η επιστήμη έχει δρόμο μπροστά της ως προς το θέμα αυτό. 

3. Σημασία έχουν οι θερμίδες, ενώ το είδος των τροφών δεν είναι τόσο σημαντικό.

Για να χάσουμε βάρος μπαίνουμε σε μια διαδικασία να μετράμε θερμίδες. Όμως, πέρα από τις θερμίδες πρέπει να επιλέγουμε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, που να μπορούν να μας κάνουν να νιώθουμε χορτάτοι. Μπορεί ένα μπολ με γιαούρτι και δημητριακά να μας δίνει περίπου τις ίδιες θερμίδες με μισή σοκολάτα, αλλά η πρώτη επιλογή μας χορταίνει καλύτερα. Επομένως, ναι οι θερμίδες είναι σημαντικές αλλά σημασία έχει και από ποιες τροφές προέρχονται. 

4. Τα φυτικά έλαια που χρησιμοποιούνται για το μαγείρεμα είναι «ελαφριά».

Τα φυτικά έλαια όπως το σογιέλαιο, το ηλιέλαιο και το καλαμποκέλαιο είναι πλούσια σε λιπαρά, τα οποία όταν υποστούν θέρμανση αλλάζουν μορφή και μετατρέπονται σε λιπαρά επιβλαβή για την υγεία. Το ελαιόλαδο όμως που περιέχει και μονοακόρεστα λιπαρά είναι πιο ανθεκτικό στη θερμότητα. Επομένως, καλό θα είναι να προτιμάται η χρήση του στο μαγείρεμα. 

Πηγή: http://www.mednutrition.gr/

Διαβάστε επίσης

FOOD

Τι συμβαίνει στον οργανισμό σας όταν τρώτε μαύρο πιπέρι κάθε μέρα

Ανακαλύψτε τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία αυτού του δημοφιλούς μπαχαρικού και μάθετε πώς να το ενσωματώνετε στα καθημερινά σας γεύματα.

FOOD

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε κρεμμύδια κάθε μέρα

Τα κρεμμύδια μπορούν να σας δώσουν μια ώθηση γεύσης και θρεπτικής αξίας σε κάθε μπουκιά

FOOD

Ποια είναι τα πιο ωφέλιμα όσπρια και ποια τα πολύτιμα θρεπτικά τους συστατικά

10/2 γιορτάζουν τα όσπρια κι έχεις πολλούς καλούς λόγους για να τα προσθέσεις στη διατροφή σου

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τρίτης 27 Φεβρουαρίου

Κάντε ό,τι σας ευχαριστεί για να γεμίσετε ενέργεια και δύναμη

SEX

7 βασικές ενδείξεις ότι το casual sex δεν είναι για σένα

Να πώς θα καταλάβεις αν σου ταιριάζουν οι περιστασιακές σχέσεις.