6 λόγοι για τους οποίους πρέπει να ξεκινάς την ημέρα σου με ένα ροδάκινο τους καλοκαιρινούς μήνες

Τι είναι αυτό που κάνει τα ροδάκινα τόσο πολύτιμα για την υγεία και τη σιλουέτα μας;

Ναταλία Πετρίτη

Το ροδάκινο είναι από τα πιο χαρακτηριστικά φρούτα των θερινών μηνών, με γλυκιά γεύση, υπέροχη υφή και πολλούς τρόπους απόλαυσης, από ένα σορμπέ ή μια φρουτοσαλάτα, μέχρι ψητό ως συνοδευτικό σε αλμυρά πιάτα. Είναι όμως και ένα πολύτιμο για την υγεία και τη σιλουέτα μας φρούτο, γι΄αυτό αξίζει να το καταναλώνουμε όσο περισσότερο μπορούμε το διάστημα που αυτό είναι διαθέσιμο. Να για ποιους λόγους.

Βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα

Ένα μόνο ροδάκινο περιέχει έως και 13% της βιταμίνης C που χρειάζεστε κάθε μέρα, ώστε να διατηρείται το ανοσοποιητικό σύστημα ισχυρό. Βοηθά επίσης να απαλλαγούμε από τις ελεύθερες ρίζες - χημικές ουσίες που βλάπτουν τα κύτταρά μας.

Βοηθά την όρασή μας

Το β-καροτένιο που περιέχουν τα ροδάκινα είναι αυτό που τους δίνει το όμορφο χρώμα τους. Όταν το καταναλώνουμε, το σώμα μας το μετατρέπει σε βιταμίνη Α, η οποία αποτελεί το κλειδί για υγιή όραση.

Βοηθά τη διαδικασία της πέψης

Ένα μέτριο ροδάκινο μπορεί να μας δώσει από 6% έως και 9% των φυτικών ινών που χρειάζεται το σώμα μας κάθε μέρα. Τα τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες μπορούν να προστατεύσουν από προβλήματα υγείας όπως ο διαβήτης, οι καρδιακές παθήσεις και ο καρκίνος του παχέος εντέρου, ενώ ο ροδάκινο μπορεί να βοηθήσει και στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας.

Περιέχει βιταμίνη Ε

Η βιταμίνη Ε που περιέχει το ροδάκινο διατηρεί το ανοσοποιητικό σύστημα υγιές και βοηθά στη διεύρυνση των αιμοφόρων αγγείων.

Διατηρεί τα οστά μας υγιή

Τα ροδάκινα είναι καλή πηγή καλίου. Το κάλιο, εκτός του ότι είναι σημαντικός ηλεκτρολύτης, μπορεί να μας βοηθήσει να διατηρήσουμε τα οστά μας υγιή.

Βοηθά στο αδυνάτισμα

Το κάθε ροδάκινο περιέχει λιγότερες από 60 θερμίδες, και προφανώς μηδέν κορεσμένα λίπη, χοληστερόλη ή νάτριο. Επιπλέον, περισσότερο από το 85% ενός ροδάκινου αποτελείται από νερό. Οι φυτικές ίνες, επίσης, συμβάλλουν στο να νιώθουμε χορτασμένοι για περισσότερη ώρα, άρα και να τρώμε λιγότερο.



 

allyou_google_news

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares