Skip to main content

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Υγιές βάρος (και) στην εγκυμοσύνη!

Δεν χρειάζεται ούτε να τρως για δύο, ούτε και να φτάσεις στο άλλο άκρο, κάνοντας δίαιτα. Διάβασε τον χρυσό κανόνα. 


Μαρία Μυλωνά

Αν διανύεις τους πρώτους μήνες της κύησης, έχεις σίγουρα αναρωτηθεί το προφανές: «πόσο βάρος είναι φυσιολογικό να πάρω;». Παρόλο που η πρόσληψη βάρους ποικίλλει από γυναίκα σε γυναίκα, σε γενικές γραμμές δεν θα πρέπει να ξεπεράσεις τα 10-12 επιπλέον κιλά σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Φρόντισε να λαμβάνεις γύρω στις 1.800 θερμίδες την ημέρα και ακολούθησε τους κανόνες υγιεινής διατροφςή που ισχύουν και στην περίπτωση της εγκυμοσύνης: Προσπάθησε να καταναλώνεις πολλά φρούτα και λαχανικά, αμυλούχες τροφές όπως ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι και πατάτες, πρωτεΐνες όπως άπαχο κρέας, κοτόπουλο ή ψάρι, αυγά και όσπρια (που είναι καλή πηγή σιδήρου), τροφές ολικής άλεσης (για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας), καθώς και γαλακτοκομικά προϊόντα (τα οποία θα σου παρέχουν το απαραίτητο ασβέστιο). 

 

Διαβάστε επίσης

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

6 είδη άσκησης ιδανικά για την περίοδο της εγκυμοσύνης

Τι να επιλέξετε ώστε να συνεχίσετε να γυμνάζεστε στους εννιά μήνες της εγκυμοσύνης.

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

7 τρόποι να αποβάλετε το stress κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Η εμφάνιση stress κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι ιδιαίτερα συνηθισμένη, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τρόποι να το καταπολεμήσουμε

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Γιατί οι γυναίκες λαχταρούν συγκεκριμένες τροφές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Τi είναι αυτό που κάνει τις μισές τουλάχιστον εγκυμονούσες στην Αμερική να ζητούν πίκλες για σνακ;

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τρίτης 16 Ιουλίου

Εκμεταλλευθείτε τη δημιουργικότητα που έχετε

BLOGS

Ο Γιάννης Αγγελάκας & οι 100ºC στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων

Τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου με οpening την Καλλιόπη Μητροπούλου και το Νίκο Βελιώτη

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Μπορείς να γίνεις επιτέλους η γυναίκα που σου αξίζεις

Γιατί το μόνο “like” που μετράει είναι το δικό σου προς τον εαυτό σου