10 tips διατροφής για τον διαβήτη κύησης

Για να είναι καλά και η μαμά και το μωρό.

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Θυμάμαι, και νομίζω ότι θα θυμάμαι για πάντα, πόσο αυστηρός ήταν ο ενδοκρινολόγος μου όσο ήμουν έγκυος και με παρακολουθούσε. Φυσικά και έπαιρνα κιλά, και κάθε φορά που ζυγιζόμουν εκείνος με επέπλητε. Διαβήτη δεν έπαθα, τα κιλά όμως της εγκυμοσύνης τα πάλεψα για κανέναν χρόνο μέχρι να τα χάσω. 

Το ξέρεις ότι 1 στις 20 γυναίκες είναι πιθανό να εμφανίσει σακχαρώδη διαβήτη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της; Είναι πολύ σημαντικό να διαγνωστεί εγκαίρως και να ρυθμιστεί τόσο για την υγεία της εγκύου όσο και του μωρού. 

Η διατροφή εδώ παίζει μεγάλο ρόλο, και αυτοί είναι 10 κανόνες που πρέπει να ακολουθείς, χωρίς να παρεκλίνεις: 
1. Τρώγε πολλά λαχανικά και φρούτα. 

2. Μην τρως τα λαχανικά σου πολύ βρασμένα.

3. Να επιλέγεις προϊόντα ολικής αλέσεως προϊόντα, ψωμί, ρύζι, μακαρόνια. 

4. Να αποφεύγεις τους έτοιμους χυμούς, και τα επεξεργασμένα τρόφιμα όπως μπισκοτάκια, πατατάκια, γλυκά.

5. Να επιλέγεις άπαχο κρέας.

6. Τρώγε φρέσκα ψάρια όταν και όπου τα βρίσκεις. 

7. Πες ναι στο ελαιόλαδο και όχι στα λίπη και τις μαργαρίνες. 

8. Τρώγε γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά. 

9. Μην τρως αλλαντικά και μαλακά τυριά.

10. Μην πίνεις. 

 

 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!