10 tips για το βάρος στην εγκυμοσύνη

Πώς δεν θα πάρεις πολλά κιλά

Αλεξάνδρα Παπαδάκη
`

Εφόσον όλα πάνε κατ’ ευχήν και η κύησή σου προχωρά ομαλά, δεν υπάρχει πιο φυσιολογικό πράγμα από το να δεις το σώμα σου να αλλάζει και τα κιλά να ανεβαίνουν σταδιακά και σταθερά.

Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να προσέχεις, έτσι ώστε να μην καταλήξεις στον τελευταίο μήνα με υπερβολικό βάρος, το οποίο θα δυσκολευτείς αργότερα να χάσεις. 

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές:

1. Μην χρησιμοποιείς το γνωστό «τώρα τρώω για δύο». Δεν σημαίνει ότι μπορείς να τρως για δύο ελέφαντες.
2. Μην υποκύπτεις στα κεράσματα των γύρω σου. Εκείνοι θα επιμένουν και θα σου λένε ότι δεν πειράζει. Η δική σου ζυγαριά όμως θα σου δείξει την αλήθεια. 
3. Τρώγε μικρά και συχνά γεύματα με πρωτεϊνη, φρούτα και λαχανικά. 
4. Μην εγκαταλείπεις την άσκησή σου. Μπορεί πριν π.χ. να έκανες αναρρίχηση και τώρα να μην μπορείς, υπάρχουν όμως και άλλοι τρόποι εκγύμνασης, πιο ήπιοι. 
5. Πίνε πολύ νερό. Θα σε κρατά χορτάτη και ενυδατωμένη. Ένα μπουκαλάκι έχε το πάντα στην τσάντα σου. 
6. Μην νιώθεις ενοχές εάν καμιά φορά υποκύπτεις σε λιχουδιές και απαγορευμένες τροφές. Αρκεί να μην συμβαίνει κάθε μέρα. 
8. Έλεγχε το βάρος σου και μην νιώθεις οκ επειδή κρύβεσαι πίσω από φαρδιά ρούχα εγκυμοσύνης. 
9. Συμβουλεύσου τον γυναικολόγο σου- σίγουρα θα σου πει ότι δεν πρέπει να ξεπεράσεις ένα όριο βάρους. 
10. Μην λες «ας το ρίξω λίγο έξω τώρα που είμαι έγκυος». Σε αυτή τη φάση της ζωής σου χρειάζεσαι ένα γερό και υγιές σώμα, αλλά και μια ωραία εικόνα του εαυτού σου. 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…