Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

5 φυσικές συνταγές για να φρεσκάρεις την αναπνοή σου, σε χρόνο dt

Καλύτερα να μασάς (αυτά)!


Μαρία Μυλωνά

Για να έχετε πάντα φρέσκια και δροσερή αναπνοή στο λεπτό χρησιμοποιήστε τις παρακάτω συμβουλές με φυσικά προϊόντα.

 1. Βουρτσίστε τη γλώσσα σας με την οδοντόβουρτσα. Κρατήστε το στόμα σας καθαρό και την αναπνοή σας φρέσκια.

2. Μασήστε φύλλα μέντας. Κόψτε μερικά φύλλα μέντας και μασήστε τα.

3. Μαγειρική σόδα. Ανακατέψτε ένα κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα σε ένα φλιτζάνι νερό. Στη συνέχεια βάλτε το μείγμα στο στόμα σας και πλύντε το. Μπορείτε ακόμα να προσθέσετε μια ή δύο σταγόνες από αιθέριο έλαιο μέντας

4. Μασήστε μπαχαρικά. Μασήστε σπόρους από αρωματικά μπαχαρικά και δώστε  στο στόμα σας μια ώθηση φρεσκάδας. Σπόροι όπως το γαρίφαλο, το κάρδαμο και ο μάραθος έχουν αντιμικροβιακές.

5. Μασήστε λεμόνι με αλάτι. Πάρτε μια φέτα λεμόνι πασπαλίστε με λίγο αλάτι και δαγκώστε.

Πηγή: http://www.neadiatrofis.gr/

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

Δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς, αυτή η ρουτίνα θα σε βάλει για ύπνο

H ρουτίνα ύπνου ενός κλινικού ψυχολόγου μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς ένα γεμάτο 8ωρο

ΥΓΕΙΑ

Έξυπνα tips για να προστατέψεις τα μάτια σου από τα αλλεργιογόνα

Τι να κάνεις για να αποφύγεις το τσούξιμο και τη δυσφορία αυτή την εποχή του χρόνου

ΥΓΕΙΑ

«Μια μέρα χωρίς γέλιο είναι μια μέρα χαμένη»

Έλεγε ο Τσάρλι Τσάπλιν που σαν σήμερα γεννήθηκε – και σου θυμίζουμε τα οφέλη του να γελάς πιο συχνά

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Δευτέρας 22 Απριλίου

Φροντίστε να περνάτε καλά και όχι να έχετε ενοχές

ΣΧΕΣΕΙΣ

Λόγοι για τους οποίους δυσκολεύεσαι να αφήσεις πίσω σου μη διαθέσιμους συναισθηματικά άνδρες

Διάβασέ τους καλά, μάθε τους απέξω και πάρε επιτέλους τα μέτρα σου

FOOD

To top 15 των λαχανικών με χαμηλούς υδατάνθρακες που αγαπούν οι διατροφολόγοι

Μπορεί να είναι τα λαχανικά με τους χαμηλότερους υδατάνθρακες, αλλά είναι γεμάτα με θρεπτική πυκνότητα και υπέροχη γεύση