Το αντισυλληπτικό χάπι κάνει τον σύντροφό σου να δείχνει πιο... όμορφος! - AllYou.gr

Search

 

Το αντισυλληπτικό χάπι κάνει τον σύντροφό σου να δείχνει πιο... όμορφος!

Νέα μελέτη αποκαλύπτει. 

> ΥΓΕΙΑ ::
21 Νοεμβρίου 2014
Συντάκτης : Μαρία Μυλωνά

Το διαβάσαμε στο TheTOC 

Οι γυναίκες που έπαιρναν αντισυλληπτικό χάπι όταν γνώρισαν τον σύντροφό τους, πιθανότατα θα τον βρουν λιγότερο ελκυστικό, όταν πάψουν πια να παίρνουν το χάπι.

Σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη, τα εν λόγω ορμονικά αντισυλληπτικά επηρεάζουν την κρίση μιας γυναίκας, όσο τα παίρνει, έχοντας ως συνέπεια να βλέπει συχνά έναν άνδρα πιο ελκυστικό, μια εντύπωση όμως που χάνεται μόλις σταματήσει το χάπι.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την Μισέλ Ράσελ του Τμήματος Ψυχολογίας του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Φλόριντα, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), σύμφωνα με τη βρετανική «Γκάρντιαν», παρακολούθησαν 118 νιόπαντρα ζευγάρια επί τέσσερα χρόνια, συσχετίζοντας τον βαθμό ικανοποίησης από τη σχέση τους, με την χρήση αντισυλληπτικών χαπιών.

Η μελέτη έδειξε ότι οι γυναίκες, μόλις σταμάτησαν να παίρνουν το χάπι, διαπίστωσαν μια αλλαγή στον τρόπο που «βαθμολογούσαν» τον σύντροφό τους. Όσες είχαν ιδιαίτερα ελκυστικούς συζύγους δήλωσαν πιο ικανοποιημένες, ενώ όσες είχαν λιγότερο ελκυστικούς (που ήταν και η πλειονότητα), ένιωθαν μετά λιγότερο ικανοποιημένες.  

Διάβασε περισσότερα εδώ 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

"Αν κόψω το τσιγάρο, θα παχύνω";

Η κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Ιωάννα Κατσαρόλη, απαντά

Έχεις συνέχεια αϋπνία;

Τα εύκολα τρικ που θα σε βοηθήσουν

Θες να αποκτήσεις τα πιο όμορφα πόδια;

4 tips από τον Δρ. Χρήστο Παπασιδέρη