Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

6 απλές αλλαγές στην καθημερινότητα για τη μείωση της χοληστερίνης

Τι μπορείς να κάνεις για αισθητή διαφορά.



Η μείωση της χοληστερίνης μπορεί να περιλαμβάνει απλές αλλά αποτελεσματικές προσαρμογές στον τρόπο ζωής μας, οι οποίες μπορούν να γίνουν από μέρα σε μέρα. Ακολουθούν έξι εύκολες αλλαγές που μπορείς να κάνεις στην καθημερινή σου ζωή για να μειώσεις τα επίπεδά της.

Υγιεινή διατροφή

Αύξησε την πρόσληψη φυτικών ινών: Κατανάλωσε περισσότερες ίνες που βρίσκονται στα φρούτα, τα λαχανικά, τη βρόμη, τα φασόλια και τις φακές. Οι διαλυτές φυτικές ίνες μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της LDL («κακής») χοληστερόλης.

Επίλεξε Υγιή Λίπη: Προτίμησε τα ακόρεστα λιπαρά που βρίσκονται στο ελαιόλαδο, το αβοκάντο, τους ξηρούς καρπούς και τους σπόρους αντί για κορεσμένα και τρανς λιπαρά.

Περιόρισε τα κορεσμένα λίπη: Μείωσε την πρόσληψη κόκκινου κρέατος, γαλακτοκομικών με πλήρη λιπαρά και επεξεργασμένων τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά.

Κατανάλωσε λιπαρά ψάρια: Ενσωμάτωσε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στη διατροφή σου καταναλώνοντας ψάρια όπως ο σολομός, το σκουμπρί ή η πέστροφα τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.

Ασκήσου τακτικά

Στόχος για αερόβια άσκηση: Ασχολήσου  με μέτριες αερόβιες δραστηριότητες όπως γρήγορο περπάτημα, ποδήλατο ή κολύμπι για τουλάχιστον 150 λεπτά την εβδομάδα για να ενισχύσεις την HDL («καλή») χοληστερόλη.

Διατήρησε υγιές βάρος

Χάσε το υπερβολικό βάρος: Η απώλεια έστω και μικρού βάρους μπορεί να επηρεάσει θετικά τα επίπεδα χοληστερόλης. Συνδύασε υγιεινές διατροφικές συνήθειες με τακτική άσκηση για να επιτύχεις και να διατηρήσεις ένα υγιές βάρος.

Απόφυγε το κάπνισμα

Κόψε το κάπνισμα: Το κάπνισμα μειώνει τα επίπεδα της HDL χοληστερόλης. Η διακοπή μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδά της και να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Περιόρισε την κατανάλωση αλκοόλ:

Μέτρια πρόσληψη: Εάν πίνεις αλκοόλ, κάνε το με μέτρο. Ο περιορισμός του αλκοόλ μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της HDL χοληστερόλης.

Διαχειρίσου το άγχος

Μείωση του στρες: Το χρόνιο στρες μπορεί να συμβάλει σε υψηλότερα επίπεδα χοληστερόλης. Βρες δραστηριότητες που μειώνουν το στρες, όπως γιόγκα, διαλογισμό ή ασκήσεις βαθιάς αναπνοής.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

5 σωτήρια tips για να φροντίσεις τα μάτια σου που πάσχουν από ξηροφθαλμία

Πράγματα που μπορείς να κάνεις στην καθημερινότητά σου για ανακούφιση και ουσιαστική φροντίδα των ματιών σου

ΥΓΕΙΑ

Δεν φταις εσύ που δεν κοιμάσαι τα βράδια αλλά το DSPS

Αν ανήκεις στις κουκουβάγιες μπορεί να ευθύνεται το Σύνδρομο καθυστερημένης φάσης ύπνου

ΥΓΕΙΑ

5 πράγματα που πρέπει να προσέξεις αν διανύεις την εγκυμοσύνη σου κατά τους θερινούς μήνες

Που να δώσεις προσοχή όσο οι θερμοκρασίες βρίσκονται στα ύψη

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 14 έως 21/7

Ρισκάρετε για να διεκδικήσετε αυτά που σας αναλογούν

CELEBS

Στεναχώριες για τον Μπραντ Πιτ: Δεν έχει επαφή με τα ενήλικα παιδιά του

Στο πλευρό του ηθοποιού η σύντροφός του, Ινές ντε Ραμόν