Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

Πονοκέφαλος μετά τον ύπνο

Ο (υπερβολικός) ύπνος το Σ/Κ σου προκαλεί πονοκέφαλο! 


Μαρία Μυλωνά

Πολλές ημικρανίες αναφέρονται και ως «πονοκέφαλοι του γουικέντ», γιατί συχνά εμφανίζονται τα πρωινά του Σαββάτου ή της Κυριακής, σύμφωνα με τον δρα Αντριου Ντόουσον, κλινικό διευθυντή της Υπηρεσίας Πονοκεφάλων PCT στο Κεντ.

«Οι αλλαγές στο ωράριο του ύπνου έχουν θεαματικό αποτέλεσμα στον υποθάλαμο του εγκεφάλου και είναι υπεύθυνες για την ισορροπία των ορμονών, που μπορεί να πυροδοτήσουν πονοκεφάλους. Γι' αυτό, προσπαθήστε να έχετε το Σαββατοκύριακο περίπου το ίδιο ωράριο με τις καθημερινές και αν αισθάνεστε κουρασμένοι, να παίρνετε έναν υπνάκο το μεσημέρι».

Πηγή: http://www.iatrikanea.gr

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

Δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς, αυτή η ρουτίνα θα σε βάλει για ύπνο

H ρουτίνα ύπνου ενός κλινικού ψυχολόγου μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς ένα γεμάτο 8ωρο

ΥΓΕΙΑ

Έξυπνα tips για να προστατέψεις τα μάτια σου από τα αλλεργιογόνα

Τι να κάνεις για να αποφύγεις το τσούξιμο και τη δυσφορία αυτή την εποχή του χρόνου

ΥΓΕΙΑ

«Μια μέρα χωρίς γέλιο είναι μια μέρα χαμένη»

Έλεγε ο Τσάρλι Τσάπλιν που σαν σήμερα γεννήθηκε – και σου θυμίζουμε τα οφέλη του να γελάς πιο συχνά

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Δευτέρας 22 Απριλίου

Φροντίστε να περνάτε καλά και όχι να έχετε ενοχές

ΣΧΕΣΕΙΣ

Λόγοι για τους οποίους δυσκολεύεσαι να αφήσεις πίσω σου μη διαθέσιμους συναισθηματικά άνδρες

Διάβασέ τους καλά, μάθε τους απέξω και πάρε επιτέλους τα μέτρα σου

FOOD

To top 15 των λαχανικών με χαμηλούς υδατάνθρακες που αγαπούν οι διατροφολόγοι

Μπορεί να είναι τα λαχανικά με τους χαμηλότερους υδατάνθρακες, αλλά είναι γεμάτα με θρεπτική πυκνότητα και υπέροχη γεύση