Skip to main content

ΠΑΙΔΙ

Μικροί... Σαμαρείτες!

Ενίσχυσε το πνεύμα εθελοντισμού στο παιδί σου, ανάλογα με την ηλικία του.


Μαρία Μυλωνά

Ανάλογα με την ηλικία του, το παιδί μπορεί να μάθει να βοηθά και να συνεργάζεται με ποικίλους τρόπους και ερεθίσματα. Αν είναι: 

* 3-5 ετών: Χάρισε του ένα πλαστικό ιατρικό βαλιτσάκι για να… θεραπεύει τις κούκλες, ένα νοσοκομειακό ή ένα πυροσβεστικό αυτοκίνητο (κυκλοφορούν ολοκληρωμένα σετ κατασκευών) για ν’ αναλάβει ρόλους «διάσωσης».   

* 6-8 ετών: Αγόρασέ του βιβλία με «περιεχόμενο», όπως τη σειρά «Μιλάμε για… τα παιδιά του κόσμου» (εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί) ή το «Ο πόλεμος, η Μαρία και το αδέσποτο» της Ζωρζ Σαρρή (εκδόσεις Πατάκη).   

* 9-11 ετών: Ζήτησέ του να βοηθήσει στη διανομή του κυριακάτικου συσσίτιου που προσφέρει η εκκλησία της ενορίας σου ή επισκεφθείτε μαζί ένα από τα Παιδικά Χωριά SOS, προκειμένου να χαρίσει κάποια από τα ρούχα και τα παιχνίδια του στους συνομηλίκους του που δεν έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν καινούργια.   

* 12-15 ετών: Δηλώστε μαζί συμμετοχή σε εθελοντικές δραστηριότητες, π.χ. αναδάσωση.    

* Άνω των 16 ετών: Πληροφόρησέ το για τα τοπικά και ευρωπαϊκά προγράμματα νεολαίας για τον εθελοντισμό. Θα τα βρεις στο http://e-thelontis.gr/ 

* Για κάθε ηλικία: Ο προσκοπισμός και ο οδηγισμός παρέχουν, επίσης, σημαντικά μαθήματα κοινωνικής προσφοράς και αλληλοβοήθειας. Μάθε πού μπορείς να το γράψεις στο http://www.sep.org.gr/.

Διαβάστε επίσης

ΠΑΙΔΙ

8 φαινομενικά αθώες φράσεις που δεν πρέπει να λέτε στα παιδιά

Οι ειδικοί αποκαλύπτουν τι πρέπει να αποφεύγετε να λέτε και τι πρέπει να πείτε καλύτερα.

ΠΑΙΔΙ

Γιατί το χαρισματικό παιδί σας φαίνεται να βαριέται και να μην έχει κίνητρα

Η ψυχολόγος και συγγραφέας Ellen Braaten σε συνέντευξή της στο fatherly δίνει συμβουλές για το πώς να το μεγαλώσετε ώστε να έχει περισσότερη ώθηση.

ΠΑΙΔΙ

Τι να κάνετε όταν δεν είστε σίγουροι για το πώς αισθάνεται το παιδί σας

4 σημαντικές συμβουλές για να σας καθοδηγήσουν στο να καταλάβετε τι νιώθει το παιδί σας και γιατί.

Προτεινόμενα

ΥΓΕΙΑ

Πώς η έλλειψη ύπνου μπορεί να επιδεινώσει το άγχος που βιώνεις στην καθημερινότητα

Μερικές φορές, το συσσωρευμένο άγχος που σε βασανίζει ξεκινά από εκείνες τις ώρες ύπνου που έχεις χάσει