Ώρα για ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς: Dove Self-Εsteem Εvent

Μια εκδήλωση εστιασμένη στη χαμηλή αυτοπεποίθηση που βιώνει η νέα γενιά από τα Social Media

Αγγελική Λάλου

Πραγματοποιήθηκε, τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου, στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή, η αφιερωμένη, στην αυτοπεποίθηση των νέων, εκδήλωση του Dove. Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ανάδειξη ενός σημαντικού και επίκαιρου προβλήματος, αυτού της πίεσης που βιώνουν οι νέοι από τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που κυριαρχούν στα Social Media και πλήττουν την αυτοπεποίθησή τους παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα.

Όραμα του Dove είναι να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Έτσι, άνοιξε το διάλογο γύρω από το πρόβλημα και παρουσίασε όλες τις καμπάνιες και δράσεις του για τη φετινή χρονιά, αναδεικνύοντας τη σημασία της αυτοπεποίθησης στους νέους, ώστε να αντιστέκονται στην πίεση γύρω από την εμφάνισή τους, να αποφεύγουν τη σύγκριση, να αμφισβητούν ιδανικά εμφάνισης και να έχουν εμπιστοσύνη στο σώμα τους.

Η εκδήλωση ήταν χωρισμένη σε τρεις θεματικές ενότητες και υπεύθυνη για τον συντονισμό ήταν η γνωστή δημοσιογράφος Δώρα Αναγνωστοπούλου.

Στην πρώτη θεματική ενότητα παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας* που έγινε από το Dove στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματος “Dove Self-Esteem Project”, αναδεικνύοντας το μέγεθος του προβλήματος. Ομιλήτριες ήταν η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever και η Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια.

group_photo_1_0

Στη δεύτερη θεματική ενότητα, παρουσιάστηκαν από τη Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove οι φετινές καμπάνιες “Reverse Selfie” και “Dear Influencers” του Dove, ο αντίκτυπος που είχαν, καθώς και ο Οδηγός Αυτοπεποίθησης, ένα ειδικό διαδικτυακό εργαλείο που δημιούργησε το Dove και το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε γονείς και δασκάλους να βοηθήσουν τα παιδιά να περιηγηθούν στα Social Media, με θετικό τρόπο. Ο Δημήτρης Σαββάκος, Group Creative Director στην Ogilvy Greece, αναφέρθηκε στο πως αναπτύχθηκε και πως υλοποιήθηκε στην Ελλάδα η καμπάνια “Dear influencers” του Dove,  η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) τοποθετήθηκε σχετικά με τη δυναμική μεταξύ influencers, διαφημιζομένων και διαφημιστών στην προσπάθεια αλλαγών σαν αυτή που πρεσβεύει το Dove και η κα Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ηθοποιός και Dove Influencer μίλησε σχετικά με την ευθύνη που έχουν οι influencers και το δικό της ρόλο ως μέρος της προσπάθειας του Dove.

Τέλος, στην τρίτη θεματική ενότητα παρουσιάστηκε ενδελεχώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» που απευθύνεται σε νέους ηλικίας 11 έως 15 ετών και δημιουργήθηκε από το Dove σε συνεργασία με το Τμήμα Θετικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, έχοντας την έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

group_photo_2_0

Η Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια, ανέφερε ότι βασικός στόχος του προγράμματος «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» είναι να απομυθοποιήσει όλες τις παραποιημένες εικόνες που προβάλλονται στα επαγγελματικά και προσωπικά μέσα, ώστε οι νέοι να δουν την αληθινή ομορφιά. Ο Θάνος Ταπεινός, εκπαιδευτικός στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου τοποθετήθηκε λέγοντας ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την αυτοπεποίθηση από το Dove θα βοηθήσει τα παιδιά να αντιπαλέψουν τα αισθήματα συνεχόμενης κριτικής από τους γύρω τους και να νιώσουν περισσότερο ελεύθεροι, ενώ ο Δημήτρης Χαζάπης, Communication Manager Unilever τοποθετήθηκε σχετικά με το όραμα και τις μακροχρόνιες δεσμεύσεις τόσο για το Dove όσο και συνολικά για τα brands της Unilever.

generic_photo_0

Η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας της Unilever δήλωσε: «Όραμα της μάρκας Dove είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναπτύξουν μια υγιή σχέση με την εμφάνισή τους και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Ο διάλογος που άνοιξε φέτος το Dove γύρω από την  πίεση των Social Media στη νέα γενιά, δεν σταματά εδώ. Συνεχίζεται και την επόμενη χρονιά με σκοπό η μάρκα Dove να φέρει στο προσκήνιο το θέμα της «τοξικής ομορφιάς» που συχνά κυριαρχεί στο online περιβάλλον, βοηθώντας τους γονείς να κατανοήσουν ακόμα περισσότερο τον κόσμο που περιηγούνται τα παιδιά τους καθημερινά». Ενώ, σε ότι αφορά το στόχο του σχολικού προγράμματος του Dove στην Ελλάδα, η κα Βόσσου ανέφερε σχετικά: «Θέλουμε μέσα στα επόμενα 3 χρόνια το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» να έχει φτάσει σε πάνω από 130 χιλιάδες μαθητές, δημοτικού και γυμνασίου, με την πολύτιμη συνεισφορά του τμήματος Θετικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Έτσι, ξεκινάμε από τη φετινή σχολική χρονιά με περίπου 20.000 μαθητές και φυσικά θα συνεχίσουμε δυναμικά και τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να πετύχουμε το στόχο μας».

roundtable_1_0

Λεζάντες Φωτογραφιών - από αριστερά προς τα δεξιά:

Group Photo 1: Ο κος Δημήτρης Χαζάπης, Communications Manager Unilever, η κα Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος Ψυχοθεραπεύτρια, ο κος Θάνος Ταπεινός, εκπαιδευτικός στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου, η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος, η κα Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove, η κα Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ηθοποιός, Dove Influencer, η κα Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), ο κος Δημήτρης Σαββάκος, Group Creative Director Ogilvy Greece, η κα Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever. 

Group Photo 2: Ο κος Δημήτρης Χαζάπης, Communications Manager Unilever, η κα Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove, η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος, η κα Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever. 

Roundtable 1: η κα Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος Ψυχοθεραπεύτρια, η κα Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever, η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος.



 

allyou_google_news

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares