Αξίζει να γίνεις flexitarian τύπος για να τρως ό,τι θες και να αδυνατίζεις

Από εδώ η σαλάτα μου. Κι από εδώ  το μπέργκερ μου (το αίσθημά μου...)

Κατερίνα Ανδρομιδά

Αν στη δεύτερη προσπάθεια να ακολουθήσεις τη vegan διατροφή, λύγισες και έφαγες συναπτά τα 5 μπανόφι που είχες στερηθεί σπάζοντας μετά πιάτα για εξαγνισμό, μην χαλάς άλλο την ενέργειά σου γιατί η λύση υπάρχει και βρίσκεται αλλού...

Ποιός το φανταζόταν ότι το διατροφικό πρόγραμμα με το οποίο μεγαλώσαμε στο κλασικό ελληνικό σπίτι θα αναγνωριζόταν μετά από χρόνια ως κορυφαίο είδος διατροφής και αντί για μεσογειακή διατροφή θα μας χτυπούσε τη πόρτα ως Flexitarian διατροφή;

Αν ξεκινήσεις από τα συνδετικά της, το νιώθεις ότι πρόκειται για μία ήπιων τόνων διατροφή. Και το όνομα αυτής: «flexible» (ευέλικτος) και «vegetarian» (χορτοφάγος). Κι ενώ γραμματικά δεν μοιάζει να απέχει και πολύ από τη χορτοφαγική, διαφέρει σε κάτι πολύ σημαντικό: επιτρέπεται το κρέας!

Ο στόχος της συγκεκριμένης διατροφής είναι να σε παροτρύνει να μειώσεις τη κατανάλωση κρέατος και επεξεργασμένων τροφών, αυξάνοντας ταυτόχρονα τα φρούτα και τα λαχανικά χωρίς όμως να σε περιορίζει στο καταναλώσεις κόκκινο κρέας, ψάρι ή κοτόπουλο. Με λίγα λόγια, αυτή η διατροφή θέλει να σε κάνει περισσότερο συμπαθητική στο επόμενο τραπέζι που θα βρεθείς χωρίς να χρειάζεται να κάνεις καραμέλα το ''Όχι, δεν θα πάρω. Δεν μου το επιτρέπει η διατροφή μου''.

Θα λέγαμε πως η flexitarian μοιάζει με τις γλυκές παρασπονδίες με τις οποίες μεγαλώσαμε. Δηλαδή, τρώγαμε Τετάρτες και Παρασκευές λαδερά (μισητά) αλλά τη Κυριακή ξέραμε ότι ερχόταν η λύτρωση, ο μουσακάς. Και για εξιλέωση, φασολάκια τη Δευτέρα.

Πάμε τώρα να δούμε τί πρέπει να περιλαμβάνουν από εδώ και στο εξής το ψυγείο και τα ντουλάπια σου:

1. «Nέο κρέας»

Ή σε απλά ελληνικά: τόφου, φασόλια, φακές, αρακάς, καρποί και αυγά. Όλα αυτά έρχονται να ισορροπήσουν την έλλειψη πρωτεϊνών που θα έπαιρνες αν έτρωγες κρέας.

2. Φρούτα, λαχανικά


3. Προϊόντα ολικής άλεσης


4.Γαλακτοκομικά προϊόντα


5. Σάκχαρα και μπαχαρικά

Όπως...βότανα και dressings για τις σαλάτες.

Κεφάλαιο ''Θερμίδες''

Να σημειωθεί ότι  συστήνεται η κατανάλωση 300 θερμίδων στο πρωινό, 400 στο μεσημεριανό και 500 στο βραδινό γεύμα. Σχετικά με τις ενδιάμεσες ατασθαλίες της ημέρας υπολογίζεται ότι πρέπει να προσλαμβάνεις μέχρι 150 θερμίδες για κάθε σνακ. 

Κεφάλαιο ''Χρήματα''

Όχι, η flexitarian διατροφή δεν θα ρίξει έξω το σπίτι σου. Αντίθετα, θα συνειδητοποιήσεις στην ουρά του σούπερ μάρκετ ότι ξόδεψες τα μισά από κάθε άλλη φορά. Την αντικατάσταση του κρέατος από τόφου, ξηρούς καρπούς και όσπρια μόνο οικονομική τη λες.

Κεφάλαιο ''Υγεία''

Η flexitarian διατροφή μειώνει το κίνδυνο για εμφάνιση διαβήτη, καρδιαγγειακών προβλημάτων, καρκίνου και νόσο του Crohn. Επίσης, συνωμοτεί στην απώλεια βάρους.  Μελέτες έδειξαν ότι άτομα που ακολούθησαν vegeterian και flexitarian διατροφή είχαν μικρότερο δείκτη μάζας σώματος συγκριτικά με άτομα που τρέφονταν αποκλειστικά με κρέας.

Τώρα ξέρεις όλα τα μυστικά, μπρος στον flexitarian δρόμο λοιπόν...
 

 

 

 

 

 

 

 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!

0
Shares