Skip to main content

FOOD

7 τροφές για αισθητή μείωση της αρτηριακής πίεσης

Ιδέες ως προς το τι πρέπει να καταναλώνετε αν αντιμετωπίζετε και εσείς πρόβλημα με την πίεσή σας



Η διατροφή μας μπορεί να αποτελέσει τον χειρότερο εχθρό ή τον καλύτερο φίλο της αρτηριακής πίεσης, αν ξέρουμε φυσικά να διαχωρίσουμε τι μας κάνει καλό και τι όχι, επιλέγοντας τις καλύτερες πιθανές τροφές για το καθημερινό μας διαιτολόγιο.

Εάν αντιμετωπίζετε κι εσείς αυξημένο κίνδυνο υπέρτασης, γνωρίζετε φυσικά ότι πρέπει να αποφεύγετε το αλάτι και τις συσκευασμένες τροφές που περιέχουν μπόλικο από αυτό, χωρίς να το καταλαβαίνουμε πολλές φορές.

Ποιες είναι όμως οι τροφές που θα βοηθήσουν να ρυθμίσετε αποτελεσματικά την πίεσή σας; Συνεχίστε να διαβάζετε και εντάξτε τις στη διατροφή σας άφοβα!

Μπανάνες

Το πεντανόστιμο φρούτο αποτελεί μια εξαιρετική πηγή καλίου. Το πολύτιμο μεταλλικό στοιχείο εξουδετερώνει την επίδραση του αλατιού και βοηθά τα νεφρά να λειτουργήσουν σωστά. Μόλις δύο μπανάνες την ημέρα θα σας βοηθήσουν να μειώσετε την πίεσή σας κατά 10% περίπου.

Ασπράδι αυγού

Μια ομελέτα από δύο ασπράδια είναι ο ιδανικός τρόπος να ξεκινήσετε την ημέρα σας, λαμβάνοντας μπόλικη ενέργεια. Το ασπράδι του αυγού είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες που μας χορταίνουν, ενώ παράλληλα μας παρέχουν ένα πολύτιμο πεπτίδιο που μειώνει την πίεση.

Ντομάτα

Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, το οποίο μειώνει τα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης (LDL) κατά 10% σε ποσότητα 25 mg.

Μαύρη σοκολάτα

Είναι το ιδανικό επιδόρπιο για κάθε ώρα της ημέρας, καθώς μας παρέχει πολύτιμα αντιοξειδωτικά. Μια μικρή ποσότητα μαύρης σοκολάτας, αντίστοιχη με 30 θερμίδες, μπορεί να συμβάλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης κατά 20% μέσα σε 18 εβδομάδες, με τον πιο γλυκό τρόπο.

Καρπούζι

Περιέχει Λ-κιτρουλίνη, ένα αμινοξύ που ρυθμίζει την κυκλοφορία του αίματος και την αρτηριακή πίεση. Είναι επίσης πλούσιο σε νερό, δροσίζοντάς μας τους καλοκαιρινούς μήνες.

Σταφίδες

Πρόκειται για το ιδανικό σνακ για τον αποτελεσματικό έλεγχο της αρτηριακής πίεσης, καθώς έχει αποδειχθεί πως μειώνει τόσο τη συστολική όσο και τη διαστολική πίεση.

Τσάι από ιβίσκο

Προτιμήστε το γευστικό αυτό τσάι αντί για τον καφέ στο πρωινό σας. Τρεις κούπες τσάι από ιβίσκο την ημέρα, για έξι περίπου εβδομάδες, συμβάλλουν στη μείωση της συστολικής πίεσης κατά επτά μονάδες. Ακόμη και αυτή η μικρή πτώση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, ενώ πρόκειται για ένα άκρως γευστικό εναλλακτικό του καφέ.

Διαβάστε επίσης

FOOD

Γιατί ο υδατάνθρακας και οι θερμίδες έγιναν πάλι ο εχθρός μας;

Γιατί κάναμε comeback στην υπερβολή των 00s, προκειμένου να είμαστε όλοι skinny;

FOOD

4 πραγματικοί λόγοι που ήθελα κάθε μέρα γλυκό (και δεν το περίμενα)

Αν έχεις δώσει στον εαυτό σου την ταμπέλα της γλυκατζούς, ίσως πρέπει να αναθεωρήσεις.

FOOD

Μπανάνα ή μούρα στο σμούθι; Η νέα μελέτη που ανακάλυψα δίνει την απάντηση

Έρευνα του UC Davis δείχνει ότι η μπανάνα, λόγω ενός ενζύμου που προκαλεί «μαύρισμα» στα φρούτα, μπορεί να μειώνει σημαντικά την απορρόφηση φλαβανολών από smoothies με μούρα.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Δευτέρας 15 Ιουνίου 2026

Φροντίστε να πηγαίνετε με τη ροή των γεγονότων για να μη μείνετε πίσω από τις εξελίξεις.

ΣΙΝΕΜΑ

Βραβεία Tribeca Festival 2026: Οι μεγάλοι νικητές, οι ταινίες που ξεχώρισαν και οι σημαντικότερες διακρίσεις

Το Tribeca Festival 2026 ανακοίνωσε τους νικητές των φετινών βραβείων του, με τις ταινίες Cotton Fever, Labrador – Autopsy of Silence και Jail Time Records να κατακτούν τις κορυφαίες διακρίσεις στις βασικές διαγωνιστικές κατηγορίες.

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Τι πρέπει να γνωρίζουν και τα 12 ζώδια για τη Νέα Σελήνη στους Διδύμους

Χρησιμοποιήστε αυτή τη Νέα Σελήνη για να θέσετε προθέσεις και να οραματιστείτε τι θα θέλατε να συμβεί τους επόμενους έξι μήνες.