Skip to main content

SELF-LOVE

Πώς να μην αφήνεις μια κακή μέρα στη δουλειά να επηρεάζει τη διάθεσή σου

Ένα αρνητικό συμβάν στη δουλειά δεν πρέπει να παίρνει διαστάσεις και να μονοπωλεί τη σκέψη και τα συναισθήματά σου στην προσωπική σου ζωή



Μια κακή μέρα στη δουλειά μπορεί να είναι δύσκολη στη διαχείρισή της και πολλές φορές μπορεί να επηρεάσει τη διάθεσή σου σε τεράστιο βαθμό, εισβάλοντας τελικά και στον προσωπικό σου χώρο και χρόνο ακόμα και μετά το σχόλασμα. Υπάρχουν όμως αρκετές στρατηγικές που μπορείς να ακολουθήσεις για να αποτρέψεις στιγμές σαν κι αυτές από το να καταστρέψουν τη διάθεσή σου. Να μερικές από αυτές.

Αναγνώρισε τα συναισθήματά σου

Είναι ΟΚ να αισθάνεσαι απογοητευμένη ή αναστατωμένη μετά από μια κακή μέρα στη δουλειά. Επίτρεψε στον εαυτό σου να αναγνωρίσει και να αποδεχτεί τα συναισθήματά σου χωρίς επίκριση.

Κάνε ένα διάλειμμα

Εάν είναι δυνατόν, κάνε ένα μικρό διάλειμμα για να απομακρυνθείς από το εργασιακό σου περιβάλλον. Χρησιμοποίησε αυτό το χρόνο για να χαλαρώσεις, να κάνεις μια βόλτα ή να ασχοληθείς με δραστηριότητες που σε βοηθούν να αποσυμπιεστείς.

Πες «ναι» στην ενσυνειδητότητα

Οι τεχνικές ενσυνειδητότητας όπως η βαθιά αναπνοή, ο διαλογισμός ή η εστίαση στην παρούσα στιγμή μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του στρες και του άγχους που προκαλούνται από μια κακή μέρα στη δουλειά.

Εστίασε σε αυτά που μπορείς να ελέγξεις

Αντί να ασχολείσαι με πράγματα που πήγαν στραβά, εστίασε σε αυτά που μπορείς να ελέγξεις προχωρώντας. Χώρισε τις υπολειπόμενες εργασίες σε μικρότερα, διαχειρίσιμα βήματα και πάρε προληπτικά μέτρα για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων.

Αναζήτησε υποστήριξη

Μίλα σε έναν έμπιστο φίλο, μέλος της οικογένειας ή συνάδελφο για τα συναισθήματά σου. Το να μοιράζεσαι τις εμπειρίες σου με άλλους μπορεί να προσφέρει απαραίτητη συναισθηματική υποστήριξη.

Δώσε προτεραιότητα στην αυτοφροντίδα

Ασχολήσου με δραστηριότητες που σε βοηθούν να χαλαρώσεις και να ανανεωθείς εκτός εργασίας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει άσκηση, τα χόμπι σου, χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα ή άλλες ρουτίνες αυτοφροντίδας, όπως ένα χαλαρωτικό μπάνιο.

Μάθε από τις αναποδιές

Χρησιμοποίησε τις αποτυχίες και τις αναποδιές ως ευκαιρίες για ανάπτυξη και μάθηση. Σκέψου τι συνέβη κατά τη διάρκεια της ημέρας, εντόπισε τυχόν μοτίβα ή αιτίες και σκέψου πώς μπορείς να διαχειριστείς με διαφορετικό τρόπο παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον.

Θέσε όρια

Θέσε όρια μεταξύ της εργασίας και της προσωπικής ζωής για να αποτρέψεις τη διάχυση αρνητικών εμπειριών στην εργασία στην προσωπική σου ζωή. Αφιέρωσε χρόνο για δραστηριότητες και σχέσεις εκτός δουλειάς που σου φέρνουν χαρά και πληρότητα.

Διαβάστε επίσης

SELF-LOVE

5 απλοί τρόποι για να ενισχύσεις τη διάθεσή σου μια Δευτέρα που έχει ξεκινήσει δύσκολα

Κι όμως, μπορείς να αλλάξεις τα πράγματα ακόμα κι αν σου φαίνεται ακατόρθωτο

SELF-LOVE

Aν οι αγχωτικές σκέψεις σε κρατούν ξύπνια, υιοθέτησε αυτή τη ρουτίνα

Ξεκινήστε μια ρουτίνα «ξεκούρασης εγκεφάλου» και ο ύπνος θα έρχεται πιο εύκολα και φυσικά

Προτεινόμενα

CELEBS

Ζενεβιέβ Μαζαρί: Όλα όσα δεν ξέρουμε για εκείνη!

Η αγάπη της στη μόδα, το όνομά της και ο έρωτάς της με τον άντρα της

ΠΑΙΔΙ

Πώς νιώθουν δέος τα παιδιά και πώς αυτό το συναίσθημα γίνεται ισχυρό κίνητρο

Νέα έρευνα μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα την εμφάνιση του δέους στην παιδική ηλικία.

CELEBS

Ελεονώρα Μελέτη: «Δεν είμαι η άνεργη παρουσιάστρια που έψαχνε τι θα κάνει»

Όσα είπε η παρουσιάστρια για την υποψηφιότητά της στις Ευρωεκλογές