Hangover: 4 φυσικοί τρόποι να το ξεπεράσεις

Πιάνουν! 

Μαρία Μυλωνά

Ήπιες λίγο παραπάνω; Σου έχουμε τις καλύτερες μεθόδους για να μπεις σε... σειρά το επόμενο πρωί.

Νερό, νερό, νερό. Αυτός είναι ο νούμερο 1 σύμμαχός σου για να ξεπεράσεις το hangover. Την ίδια ευεργετική δράση έχουν και οι χυμοί καθώς και τροφές που περιέχουν νερό, όπως φρούτα και λαχανικά. 

Κάνε ένα χλιαρό ή –ακόμα καλύτερα- ένα κρύο ντους. Θα σε βοηθήσει να τονώσεις  τον οργανισμό σου και να επανακτήσεις τη χαμένη σου ενέργεια.  

Αν το hangover περιορίζεται σε πονοκέφαλο και στομαχικές διαταραχές και δεν συνοδεύεται από εμετό, αντί για οποιοδήποτε άλλο ρόφημα πιες γάλα. Είναι μια πολύ καλή αντιόξινη τροφή. Δεδομένου ότι στο hangover τα όξινα υγρά του στομάχου τραυματίζουν το βλεννογόνο, το γάλα μπορεί να σε ηρεμήσει από τις όποιες στομαχικές ενοχλήσεις. 

Ξεκίνα την ημέρα σου με λίγο ψωμί ή φρυγανιές με μέλι και φρόντισε το μεσημεριανό σου γεύμα να περιλαμβάνει ζυμαρικά, ρύζι ή πατάτες, ώστε να εξασφαλίσεις την τροφοδοσία του εγκεφάλου –που λόγω του αλκοόλ βρίσκεται σε… σύγχυση- με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

 

About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top

Σου αρέσει αυτό που διάβασες;

Ακολούθησέ μας στα social. Κάνε κλικ σε ένα από τα εικονίδια!