Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

4 εναλλακτικοί τρόποι για να χρησιμοποιήσεις το νερό 

Στην υγειά σου!


Μαρία Μυλωνά

Μην το χρησιμοποιείς μόνο για να ξεδιψάσεις. Να τι άλλο μπορείς να κάνεις: 

Pixel

1. Ανακουφίσου από τη δυσμηνόρροια: Βυθίσου σε μια μπανιέρα με θερμοκρασία 44ο C για 5 λεπτά. Τελειώνοντας, κάνε ένα μασάζ με κρύο νερό.

2. Μείωσε την ένταση της ημικρανίας: Σε μια λεκάνη με πολύ ζεστό νερό ρίξε ένα κουταλάκι του γλυκού μουστάρδα σε σκόνη και βύθισε τα πόδια σου. Την ίδια στιγμή τοποθέτησε μια κρύα κομπρέσα στο μέτωπό σου. Παρέμεινε με τα πόδια στο νερό για 20 με 30 λεπτά.

3. Ρίξε τον πυρετό: Ετοίμασε ένα έγχυμα που να περιέχει ίση ποσότητα από αλάτι, ξύδι, μηλίτη, θυμάρι, χαμομήλι, μάραθο και άνθος φιλύρας. Ρίξ’ τα σε νερό που βράζει. Μόλις κρυώσει το μείγμα, ρίξ’ το σε μια μπανιέρα γεμάτη με νερό (θερμοκρασία 24ο C). Μείνε για λίγα λεπτά.

4. Νίκησε την αϋπνία: … κάνοντας σκοτσέζικα ντους με εναλλαγές κρύου και ζεστού νερού.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

4 «φυσιολογικές» καθημερινές συνήθειες που καταστρέφουν τον εγκέφαλο

Βλάπτεις την υγεία του εγκεφάλου σου καθημερινά με αυτές τις τέσσερις συνήθειες – καιρός να τις κόψεις!

ΥΓΕΙΑ

5 tips για να βουρτσίζεις τα δόντια σου με τον σωστό τρόπο

Τι πρέπει να κάνεις για τη στοματική σου υγιεινή

ΥΓΕΙΑ

7 τροφές που υποστηρίζουν την υγεία του εγκεφάλου

Με αφορμή τον μήνα ευαισθητοποίησης για την ψυχική υγεία βάζουμε στο πιάτο μας ό,τι μας ωφελεί περισσότερο

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Τετάρτης 29 Μαΐου

Εκφράστε τα συναισθήματά σας και θα βρείτε περισσότερη ανταπόκριση απ’ ό,τι νομίζατε

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

15 συνήθειες που φανερώνουν άτομο με μεγάλο αυτοέλεγχο

Υιοθετήστε αυτές τις συνήθειες, αν θέλετε να ελέγχετε πιο αποτελεσματικά τον εαυτό σας