7 τρόποι με τους οποίους η τηλε-εργασία μπορεί να σου προκαλεί ημικρανίες

Και τι να κάνεις για να περιορίσεις το φαινόμενο.

Ναταλία Πετρίτη

Θυμάσαι εκείνη την περίοδο πριν από δύο περίπου χρόνια, όταν είχες χαρεί πολύ που θα ξεκινούσες να δουλεύεις από το σπίτι; Δύο χρόνια μετά, η τηλε-εργασία φαίνεται πως δεν σου έχει φερθεί και πολύ καλά όμως, αν κρίνουμε από τη συχνότητα με την οποία παθαίνεις ημικρανίες. Διάβασε επτά τρόπους με τους οποίους η τηλε-εργασία σε φέρνει σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση, αλλά και τι να κάνεις για να περιορίσεις το φαινόμενο.

Δεν έχεις συγκεκριμένη ρουτίνα

Όταν πήγαινες γραφείο ξυπνούσες, έκανες μπάνιο, ντυνόσουν, έτρωγες πρωινό και έφευγες από το σπίτι στις 8.30. Τώρα όλα έχουν καταρρεύσει κι εσύ δεν έχεις συγκεκριμένη ρουτίνα η οποία να σε κρατά με τον τρόπο της σε φόρμα. Προσπάθησε ωστόσο να διατηρήσεις μια πρωινή ιεροτελεστία με το που σηκώνεσαι από το κρεβάτι, όπως το να κάνεις μια μικρή 10λεπτη βόλτα εκτός σπιτιού για μια «ένεση» σεροτονίνης, ή να απολαμβάνεις ένα τσάι με την ησυχία σου πριν ξεκινήσεις τη δουλειά.

Περνάς πολύ περισσότερο χρόνο μπροστά από μια οθόνη

Η εκτεταμένη έκθεσή μας σε οθόνες κατά τη διάρκεια της τηλε-εργασίας ευθύνεται όχι μόνο για την εμφάνιση ημικρανιών σε μεγάλη συχνότητα, αλλά και για προβλήματα που φτάνουν μέχρι το αυχενικό σύνδρομο. Προσπάθησε να κάνεις διάλειμμα 10 λεπτών για κάθε 40 λεπτά μπροστά από την οθόνη, ενώ όταν δεν δουλεύεις, απόφυγε τη διασκέδαση μέσω του υπολογιστή ή του κινητού σου.

Δουλεύεις από τον καναπέ

Η λάθος στάση του σώματός μας κατά τη διάρκεια της δουλειάς ενέχει τον κίνδυνο εμφάνισης ημικρανιών και να είσαι σίγουρη ότι η στάση σου όσο δουλεύεις από τον καναπέ είναι εντελώς λάθος. Επίλεξε αυστηρά το γραφείο σου για χώρο εργασίας και αναβάθμισε την καρέκλα του σε μια ανατομική. Είναι μια επένδυση που δεν θα μετανιώσεις.

Δεν έχεις παραγγείλει ακόμη τις σωστές κουρτίνες

Η υπερβολική έκθεση στο φως του ήλιου σε συνδυασμό με τη μπλε ακτινοβολία της οθόνης σου είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αποκτήσεις μια ημικρανία. Δούλεψε σε σχετικά σκοτεινό περιβάλλον και φόρα γυαλιά προστασίας από το μπλε φως ακόμη και αν δεν έχεις κάποιο πρόβλημα όρασης.

Σου αποσπάται η προσοχή

Κλείσε το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, ενημέρωσε τα παιδιά σου ότι μέχρι την ώρα που σχολάς δεν επιτρέπεται να σε ενοχλούν εκτός απροόπτου και γενικά μείωσε στο ελάχιστο κάθε πιθανή πηγή που μπορεί να σε αποσπά. Η σύγχυση που αυτές προκαλούν φταίει για την ημικρανία σου.

Δεν κάνεις αρκετά διαλείμματα

Το λάθος της τηλε-εργαρίας είναι ότι νομίζεις ότι μπορείς να τελειώσεις πιο γρήγορα τη δουλειά σου ώστε να χαλαρώσεις. Όταν όμως δεν κάνεις διαλείμματα, όχι απλά κουράζεσαι περισσότερο, αλλά εμφανίζονται θέματα όπως οι ημικρανίες. Γι’ αυτό πάρτο χαλαρά.

Δουλεύεις όλη την ημέρα

Μπορεί στο μυαλό σου να λειτουργεί το να «σπας» το ωράριο μέσα στην ημέρα, έτσι όμως ο εγκέφαλός σου αισθάνεται σαν να είναι λειτουργικός αδιάκοπα, με αποτέλεσμα την έντονη κόπωσή του και την αδυναμία χαλάρωσης που οδηγεί σε ημικρανίες. Διατήρησε όσο μπορείς περισσότερο το πραγματικό σου ωράριο και ξεκουράσου τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα, είτε με ύπνο είτε με απλή χαλάρωση στον καναπέ. Μην ξεχνάς επίσης να γυμνάζεσαι όσο μπορείς και να τρέφεσαι υγιεινά.



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares