Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

6 συμβουλές για άτομα που δεν ξέρουν πώς να χαλαρώνουν

Η πίεση και το άγχος της καθημερινότητας επιβάλουν να αναζητούμε στιγμές χαλάρωσης. Μάθε πως θα τις κάνεις πράξη!



Η δουλειά σου είναι απαιτητική, έχεις δεκάδες υποχρεώσεις με σπουδές, οικογένεια και άλλες δραστηριότητες και έχεις ξεχάσει πως είναι να αφιερώνεις μερικές στιγμές χαλάρωσης και απόλαυσης στον εαυτό σου. Εμείς είμαστε εδώ για να σου υπενθυμίσουμε τους καλύτερους τρόπους ώστε να χαλαρώνεις και να επαναφορτίζεις τις μπαταρίες σου.

Pixel

Μάθε τι είναι αυτό που σε χαλαρώνει

Μπορεί για εσένα μια ταινία στο σινεμά να είναι πολύ πιο χαλαρωτική και ευεργετική για την ψυχική σου υγεία από ένα επαγγελματικό μασάζ. Ή η μυρωδιά του σπιτικού κέικ που θα φτιάξεις να σου προσφέρει περισσότερη γαλήνη από ένα ακριβό κερί. Εξερεύνησε τι είναι αυτό που σε χαλαρώνει πραγματικά και προσπάθησε να το εντάξεις στην καθημερινότητά σου όσο μπορείς.

Επιδίωξε με συγκεκριμένη περιοδικότητα τις στιγμές χαλάρωσης

Βάλε κυριολεκτικά στο εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα τις στιγμές που εσύ θα επιλέξεις ώστε να χαλαρώνεις. Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα κάνεις χώρο στην καθημερινότητά σου για ποιοτική ξεκούραση που έχεις ανάγκη, ενώ δεν θα υπάρχουν δικαιολογίες ώστε να παραμελείς τον εαυτό σου.

Να είσαι γενναιόδωρη ως προς τον χρόνο που αφιερώνεις στη χαλάρωσή σου

Μην πέσεις στην παγίδα του να χαλαρώνεις μόνο όταν πιστεύεις ότι έχεις κάνει αρκετά μέσα στην ημέρα ώστε να το αξίζεις. Μερικές φορές οι αντοχές μας είναι περιορισμένες και το μόνο που μπορούμε και έχουμε ανάγκη να κάνουμε είναι να δούμε 10 επεισόδια της αγαπημένης μας σειράς ξαπλωμένες στον καναπέ μας. και αυτό είναι ΟΚ.

Απόλαυσε μικρές στιγμές χαλάρωσης σκορπισμένες μέσα στην εβδομάδα

Μην πιέζεις τον εαυτό σου τις εργάσιμες ημέρες ώστε να χαλαρώσεις το Σαββατοκύριακο. Αντίθετα, μοίρασε αυτές τις στιγμές όσο μπορείς μέσα στην εβδομάδα. Και θα αποδώσει πολύ καλύτερα τόσο ως προς τη διάθεσή σου, όσο και ως προς τις σωματικές σου αντοχές.

Δημιούργησε τις δικές σου ιεροτελεστίες

Για να απολαμβάνεις στο έπακρο τις στιγμές που χαλαρώνεις, δημιούργησε τις δικές σου ιεροτελεστίες που θα σε βάζουν κάθε φορά στο αντίστοιχο mood. Για παράδειγμα, όταν θέλεις να απολαύσεις το βιβλίο σου, άναψε το τζάκι ή τη σόμπα σου, άναψε ένα αρωματικό κερί και απόλαυσε ένα ζεστό ρόφημα της επιλογής σου. Έτσι θα απογειώνεις κάθε φορά την εμπειρία σου.

Μην εξαναγκάζεις τον εαυτό σου στη χαλάρωση

Κάποιες στιγμές είμαστε τόσο πιεσμένες με όσα έχουμε να κάνουμε μέσα στην ημέρα ή την εβδομάδα, που η ίδια η σκέψη του να χαλαρώσουμε για λίγο μας προκαλεί περισσότερο στρες ως προς το πότε τελικά θα καταφέρουμε να τελειώσουμε όσα έχουμε να κάνουμε. Αν και αυτές είναι ακραίες περιπτώσεις που καλό είναι να μην συμβαίνουν, σε αυτήν την περίπτωση άσε στην άκρη τη χαλάρωση ως διάλειμμα και συνέχισε κανονικά όσα έχεις να κάνεις. Την επόμενη όμως ημέρα, φρόντισε να ξεκουραστείς επαρκώς και να δώσεις χώρο και χρόνο στον εαυτό σου ώστε να ηρεμίσεις πραγματικά. Και φρόντισε να είσαι γενναιόδωρη.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

4 «φυσιολογικές» καθημερινές συνήθειες που καταστρέφουν τον εγκέφαλο

Βλάπτεις την υγεία του εγκεφάλου σου καθημερινά με αυτές τις τέσσερις συνήθειες – καιρός να τις κόψεις!

ΥΓΕΙΑ

5 tips για να βουρτσίζεις τα δόντια σου με τον σωστό τρόπο

Τι πρέπει να κάνεις για τη στοματική σου υγιεινή

ΥΓΕΙΑ

7 τροφές που υποστηρίζουν την υγεία του εγκεφάλου

Με αφορμή τον μήνα ευαισθητοποίησης για την ψυχική υγεία βάζουμε στο πιάτο μας ό,τι μας ωφελεί περισσότερο

Προτεινόμενα

FITNESS

Γιατί δεν πρέπει να το παρακάνεις με τα squats στη γυμναστική

Τα καθίσματα είναι μια πολύ σημαντική άσκηση, χρειάζεται όμως προσοχή ώστε να μην το παρακάνεις

CELEBS

Χρήστος Χατζηπαναγιώτης: «Εκτός από το έμφραγμα, έπαθα και δυο ανακοπές»

Σοκάρουν όσα αποκάλυψε για την περιπέτεια της υγείας του

BLOGS

Ο Bradley Cooper τραγουδά με τους Pearl Jam το “Maybe It’s Time” στο BottleRock Napa Valley

Ο Cooper είναι γνωστό πως είχε εμπνευστεί από τον Eddie Vedder για την ερμηνεία του χαρακτήρα του Jackson Maine στη δημοφιλή του ταινία από το 2018, A Star Is Born