Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

5 tips για να βελτιώσεις την ευλυγισία στο σώμα σου

Να τι μπορείς να κάνεις στην καθημερινότητά σου.



Η βελτίωση της ευλυγισίας του σώματός μας είναι ένα στοίχημα που μπορεί να κερδηθεί εύκολα μέσα από σωστά μελετημένες αλλαγές στην καθημερινότητα, βελτιώνοντας τη συνολική μας ευεξία, μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού και να αυξάνοντας το εύρος της κίνησής μας. Ακολουθούν πέντε συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις την ευλυγισία του σώματός σου εύκολα και άμεσα.

Κάνε stretching

Βάλε τις ασκήσεις διατάσεων στην καθημερινότητά σου. Εστίασε τόσο στις στατικές όσο και στις δυναμικές (κινούμενες) διατάσεις, που εκτελούνται εύκολα χωρίς να κουράζεις καν το σώμα σου. Δώσε προσοχή στις κύριες μυϊκές ομάδες όπως οι μηριαίοι, οι τετρακέφαλοι, οι γάμπες, η μέση, οι ώμοι και το στήθος. Εκτέλεσε κάθε διάταση αργά και κράτα την για τουλάχιστον 15-30 δευτερόλεπτα για να επιτρέψεις στους μύες σου να χαλαρώσουν και να τεντωθούν επαρκώς.

Κάνε σωστή προθέρμανση

Οι ασκήσεις προθέρμανσης αυξάνουν τη ροή του αίματος στους μύες και τους προετοιμάζουν για διατάσεις. Ξεκίνα με ελαφριές αερόβιες δραστηριότητες, όπως τζόκινγκ στη θέση σου ή στατικά άλματα για να αυξήσεις τη θερμοκρασία του σώματός σου. Μετά το ζέσταμα, κάνε δυναμικές διατάσεις οι κύκλοι χεριών για να προετοιμάσεις περαιτέρω τους μύες σου για στατικές διατάσεις.

Yoga/Pilates

Δοκίμασε τη yoga ή pilates, καθώς αυτού του είδους η γυμναστική δίνει έμφαση στην ευελιξία και την ενδυνάμωση του σώματος μέσα από ένα ευρύ φάσμα κινήσεων. Η yoga, ειδικότερα, περιλαμβάνει διάφορες στάσεις και διατάσεις που μπορούν να βελτιώσουν την ευλυγισία και την ισορροπία.

Δοκίμασε το foam rolling

Το foam rolling μπορεί να βοηθήσει στην απελευθέρωση της μυϊκής έντασης και στη βελτίωση της ευλυγισίας. Χρησιμοποίησε έναν κύλινδρο αφρού για να στοχεύσεις σε συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες, κυλώντας από πάνω τους αργά, ασκώντας απαλή πίεση. Εστίασε σε σημεία που τείνουν να είναι σφιχτά, όπως οι τετρακέφαλοι και το άνω μέρος της πλάτης.

Η συνέπεια είναι το κλειδί

Η βελτίωση της ευλυγισίας στο σώμα μας απαιτεί χρόνο, επομένως θα πρέπει να είσαι υπομονετική και συνεπής με τις προσπάθειές σου. Προσπάθησε να κάνεις διατάσεις ή ασκήσεις ευλυγισίας τουλάχιστον 3-5 φορές την εβδομάδα, ιδανικά με το πρωινό ξύπνημα. Αύξησε σταδιακά την ένταση και τη διάρκεια των διατάσεών σου καθώς βελτιώνεται η ευλυγισία σου, αποφεύγοντας όμως το υπερβολικό τέντωμα ή το να πιέζεις τον εαυτό σου. Στην περίπτωση που έχεις υποστεί τραυματισμούς, συμβουλέψου έναν επαγγελματία υγείας ή έναν πιστοποιημένο εκπαιδευτή φυσικής κατάστασης πριν ξεκινήσεις τις ασκήσεις σου.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

7 απρόσμενοι τρόποι για να διατηρηθείς δροσερή στον καύσωνα

Πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν την κατάσταση πέρα από το κλιματιστικό και τον ανεμιστήρα

ΥΓΕΙΑ

4 εύκολα tips για να ξυπνάς το πρωί με ενέργεια και όρεξη

Αν χρειάζεσαι γερανό για να σηκωθείς από το κρεβάτι και νιώθεις δύστροπη, υπάρχει λύση

ΥΓΕΙΑ

Όλοι γνωρίζουμε ότι το να είσαι έγκυος μπορεί να είναι σκληρή δουλειά, αλλά τώρα μια νέα μελέτη το αποδεικνύει

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι μια πλήρης εγκυμοσύνη καίει κατά μέσο όρο σχεδόν 50.000 διατροφικές θερμίδες

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια εβδομάδας 16 έως 23/6

Εκμεταλλευτείτε σωστά τον χρόνο σας για να γεμίσετε μπαταρίες

CELEBS

Τέιλορ Σουίφτ: Κι όμως ο χορός των fans της προκάλεσε -ξανά- σεισμό!

Η ανακοίνωση του βρετανικού ινστιτούτου γεωλογικών ερευνών

FITNESS

Να SUPώ κάτι;

Όλα όσα θες να ξέρεις για την πιο τέλεια καλοκαιρινή άσκηση