Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

5 πολύτιμες συμβουλές υγείας για τις μέρες που ο υδράργυρος είναι στα ύψη

Τι να κάνεις για να φροντίσεις την υγεία σου στον καύσωνα



Ο υδράργυρος βρίσκεται ήδη στα ύψη και το καλοκαίρι αναμένεται για ακόμη μια φορά θερμό. Ίσως το θερμότερο όλων των εποχών, αν λάβει κανείς υπόψη τις δυσοίωνες προβλέψεις των επιστημόνων που παρακολουθούν την εξέλιξη της κλιματικής αλλαγής. Με τη θερμοκρασία λοιπόν να αναμένεται σταθερά υψηλή τους επόμενους μήνες, να 5 πολύτιμες συμβουλές υγείας για τις μέρες που ο υδράργυρος είναι στα ύψη.

Μείνε ενυδατωμένη

Προσπάθησε να πίνεις τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα, ή και περισσότερα αν είσαι δραστήρια ή περνάς χρόνο εκτός σπιτιού. Περιόρισε την κατανάλωση αλκοόλ, καφεΐνης και ζαχαρούχων ποτών, καθώς μπορούν να συμβάλουν στην αφυδάτωση, κατανάλωσε όμως τροφές πλούσιες σε νερό, όπως αγγούρια, καρπούζι και πορτοκάλια.

Ντύσου κατάλληλα

Φόρεσε ελαφριά, χαλαρά και ανοιχτόχρωμα ρούχα για να παραμένεις δροσερή, επιλέγοντας υφάσματα όπως το βαμβάκι ή το λινό. Χρησιμοποίησε καπέλο με φαρδύ γείσο, γυαλιά ηλίου και αντηλιακό με SPF τουλάχιστον 30 για να προστατευθείς από τις επιβλαβείς ακτίνες UV.

Περιόρισε την έκθεση στον ήλιο

Προσπάθησε να μείνεις μέσα κατά τις πιο ζεστές ώρες της ημέρας, συνήθως μεταξύ 10 π.μ. και 4 μ.μ. Αν χρειάζεται να βγεις έξω, μείνε όσο το δυνατόν περισσότερο στη σκιά και κάνε συχνά διαλείμματα σε δροσερά ή κλιματιζόμενα μέρη.

Δροσίσου αποτελεσματικά

Χρησιμοποίησε ανεμιστήρες και κλιματισμό ή κάνε δροσερά ντους για να μειώσεις τη θερμοκρασία του σώματός σου. Εφάρμοσε δροσερά, υγρά πανιά ή παγοκύστες (τυλιγμένες σε πανί) σε σημεία του σώματος όπως οι καρποί, ο λαιμός και οι μασχάλες. Απόφυγε επίσης τις επίπονες δραστηριότητες κατά τις ώρες υψηλής θερμοκρασίας. Αν κάνεις γυμναστική, κάνε νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα όταν είναι πιο δροσερή η ατμόσφαιρα.

Πρόσεξε τα συμπτώματα ηλίασης ή θερμοπληξίας

Ενημερώσου για τα σημάδια θερμοπληξίας, όπως ζάλη, ναυτία, πονοκέφαλο, ταχυκαρδία ή σύγχυση. Αν παρουσιάσεις συμπτώματα θερμοπληξίας, μετακινήσου σε δροσερό μέρος, πιες νερό και ξεκουράσου. Ζήτησε ιατρική βοήθεια αν τα συμπτώματα επιδεινωθούν ή δεν βελτιωθούν σύντομα. Έλεγχε επίσης τακτικά τους ηλικιωμένους συγγενείς, τα παιδιά και τα κατοικίδια, καθώς είναι πιο ευάλωτοι στα προβλήματα υγείας από τη ζέστη.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

7 απρόσμενοι τρόποι για να διατηρηθείς δροσερή στον καύσωνα

Πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν την κατάσταση πέρα από το κλιματιστικό και τον ανεμιστήρα

ΥΓΕΙΑ

4 εύκολα tips για να ξυπνάς το πρωί με ενέργεια και όρεξη

Αν χρειάζεσαι γερανό για να σηκωθείς από το κρεβάτι και νιώθεις δύστροπη, υπάρχει λύση

ΥΓΕΙΑ

Όλοι γνωρίζουμε ότι το να είσαι έγκυος μπορεί να είναι σκληρή δουλειά, αλλά τώρα μια νέα μελέτη το αποδεικνύει

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι μια πλήρης εγκυμοσύνη καίει κατά μέσο όρο σχεδόν 50.000 διατροφικές θερμίδες

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης 20 Ιουνίου

Χαλαρώστε και εισπράξτε την αγάπη που απλόχερα σας δίνουν οι άνθρωποί σας

SEX

Sex και καλοκαιρινές διακοπές: 4 μύθοι που πρέπει να καταρριφθούν

Δημοφιλείς μύθοι για το καλοκαιρινό σεξ ώστε να καταλάβεις ότι δεν είναι απαραίτητα και το καλύτερο που υπάρχει!

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

ΞΑΦΝΙΚΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ: Το κινηματογραφικό φεστιβάλ επιστρέφει για 13η συνεχόμενη χρονιά

Από τις 27 Ιουνίου έως τις 3 Ιουλίου, η διοργάνωση που αγαπά το σινεμά ρεπερτορίου, δίνει το ραντεβού της με το κοινό της Αθήνας, στο αγαπημένο θερινό ΡΙΒΙΕΡΑ. Γράφει ο Κώστας Λινάρδος