Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

Γιατί πρέπει να σταματήσεις να φοράς στενά ρούχα στην καθημερινότητά σου

Μια φορά στο τόσο είναι ΟΚ, όμως σε γενικές γραμμές τα στενά ρούχα πρέπει να αποφεύγονται



Μπορεί να νιώθεις ότι το στενό σου τζιν είναι το πιο κολακευτικό ρούχο στην γκαρνταρόμπα σου, στην πραγματικότητα όμως το καλύτερο που έχεις να κάνεις για την υγεία σου είναι να αποφεύγεις όσο το δυνατόν περισσότερο τα στενά ρούχα στην καθημερινότητα. Ακολουθούν όλοι οι λόγοι που καθιστούν απαραίτητο ένα πιο loose fit στα ρούχα σου.

Μειωμένη Κυκλοφορία του Αίματος

Τα στενά ρούχα μπορούν να περιορίσουν τη ροή του αίματος, ιδιαίτερα στα άκρα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αίσθηση μουδιάσματος ή μυρμήγκιασμα και μπορεί να προκαλέσει πιο σοβαρά κυκλοφορικά προβλήματα με τον καιρό.

Πεπτικά Προβλήματα

Φορώντας στενά ρούχα γύρω από την κοιλιά μπορεί να συμπιέζεις το στομάχι και το έντερο, οδηγώντας σε δυσφορία, γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση και άλλα πεπτικά προβλήματα.

Αναπνευστικά Προβλήματα

Τα στενά ρούχα, ιδιαίτερα γύρω από το στήθος και το διάφραγμα, μπορούν να περιορίσουν την αναπνοή και να μειώσουν την ικανότητα των πνευμόνων να λειτουργήσουν όπως πρέπει. Αυτό μπορεί να δυσκολέψει τη λήψη βαθιών αναπνοών και μπορεί να οδηγήσει σε αναπνευστικά προβλήματα.

Ερεθισμοί και Λοιμώξεις του Δέρματος

Τα στενά ρούχα μπορούν να προκαλέσουν υπερβολική τριβή και ερεθισμό, ιδιαίτερα σε περιοχές όπου το δέρμα έρχεται σε επαφή με το ύφασμα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε εξανθήματα και καταστάσεις όπως η θυλακίτιδα (φλεγμονή των θυλάκων των τριχών).

Μυοσκελετικά Προβλήματα

Η συνεχής πίεση από τα στενά ρούχα μπορεί να επηρεάσει τη στάση του σώματος και να οδηγήσει σε μυοσκελετικά προβλήματα. Για παράδειγμα, οι σφιχτές ζώνες ή παντελόνια μπορεί να προκαλέσουν πόνο στην πλάτη και άλλα αντίστοιχα προβλήματα.

Μειωμένη Κινητικότητα

Τα στενά ρούχα μπορούν να περιορίσουν την εμβέλεια των κινήσεών σου, κάνοντας δύσκολη την ελεύθερη κίνηση. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα προβληματικό κατά τη διάρκεια σωματικών δραστηριοτήτων και μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο τραυματισμού.

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

5 συμβουλές για να ενισχύσεις την υγεία του εντέρου σου

Η διατήρηση της υγείας του εντέρου συμβάλει στη γενική μας ευεξία

ΥΓΕΙΑ

5 σωτήρια tips για να φροντίσεις τα μάτια σου που πάσχουν από ξηροφθαλμία

Πράγματα που μπορείς να κάνεις στην καθημερινότητά σου για ανακούφιση και ουσιαστική φροντίδα των ματιών σου

ΥΓΕΙΑ

Δεν φταις εσύ που δεν κοιμάσαι τα βράδια αλλά το DSPS

Αν ανήκεις στις κουκουβάγιες μπορεί να ευθύνεται το Σύνδρομο καθυστερημένης φάσης ύπνου

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης 18 Ιουλίου

Μην επιτρέπετε σε μικρά πράγματα να επηρεάζουν τη διάθεσή σας

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις 30 πιο υψηλόβαθμες σχολές

Φέτος, περισσότερο από τις προηγούμενες χρονιές, αναμένεται να τρυγήσουν την αφρόκρεμα των πρώτων προτιμήσεων των υποψηφίων, τα Παιδαγωγικά Τμήματα.  

FASHION TRENDS

8 μονόχρωμα ολόσωμα μαγιό που θα φορέσεις και ως κορμάκι

Εκμεταλλεύσου τη θερινή σου στολή παραλίας και για looks στο νησί ή και την πόλη