Tips για μαμάδες που θέλουν να μεγαλώσουν ένα vegan μωράκι

Βρίσκεσαι αισίως σε προχωρημένη εγκυμοσύνη και σε λίγο καιρό που θα φέρεις στον κόσμο το παιδί σου θα ήθελες να υιοθετήσεις μια vegan διατροφή γι’ αυτό; Συνέχισε να διαβάζεις!

Ναταλία Πετρίτη

Είσαι κι εσύ έτοιμη όπως εκατομμύρια ακόμη μαμάδες στον κόσμο να υιοθετήσεις μια vegan διατροφή για το νεογέννητο παιδί σου, εκτός από εχμμ το μητρικό σου γάλα; Αν ναι, έχουμε τα απαραίτητα tips ώστε το ταξίδι του μωρού σου στον κόσμο της vegan διατροφής να ξεκινήσει με απόλυτη ασφάλεια και επιτυχία.

Σκέψου το να θηλάσεις το μωρό σου περισσότερο

Το μητρικό γάλα είναι μια εξαιρετική πηγή θρεπτικών συστατικών και τα vegan μωράκια το χρειάζονται για λίγο μεγαλύτερο διάστημα σε σχέση με εκείνα που καταναλώνουν και ζωικές τροφές. Όταν σταματήσεις να θηλάζεις, επίλεξε το γάλα σόγιας, ενισχυμένο όμως με βιταμίνες Β12, αλλά και D, ώστε το μωρό σου να λαμβάνει μεγαλύτερη ποσότητα από αυτές στην καθημερινότητά του. Επιπλέον, απόφυγε άλλου τύπου φυτικά γάλατα, καθώς αυτά δεν είναι πλούσια σε πρωτεΐνες.

Ενημερώσου ως προς τα συμπληρώματα που θα πρέπει να καταναλώνει το μωρό σου

Πέρα από τις βιταμίνες Β12 και D, οι vegetarian και vegan διατροφές μπορούν να ενέχουν τον κίνδυνο του να αντιμετωπίσει κανείς έλλειψη σε βασικά θρεπτικά συστατικά, όπως ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος και τα Ω3 λιπαρά οξέα. Γι΄αυτόν ακριβώς το λόγο, βεβαιώσου ότι το μωρό σου λαμβάνει τις ουσίες αυτές μέσα από δημητριακά, χυμούς και άλλες τροφές, ενώ, με τη βοήθεια του παιδιάτρου σου πάντα, διάλεξε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής από το φαρμακείο.

Για παράδειγμα, το τόφου, τα ρεβύθια και τα κόκκινα φασόλια στο μεσημεριανό γεύμα ενός μωρού μπορούν να του παρέχουν την απαραίτητη δόση σιδήρου αλλά και ψευδαργύρου που χρειάζεται σε μια ημέρα.

Απευθύνσου σε έναν διατροφολόγο

Αν ο παιδίατρός σου δεν είναι ενημερωμένος ως προς τη vegan διατροφή, απευθύνσου σε έναν διαιτολόγο, ο οποίος θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις τα κατάλληλα μενού για το παιδί σου, λαμβάνοντας υπόψη του φυσικά και ολόκληρο το ιατρικό του ιστορικό και τις διατροφικές του ανάγκες. Θα σε βοηθήσει φυσικά και με νέες ιδέες στη μαγειρική, που θα μπορεί να καταναλώνει ολόκληρη η οικογένεια.

Βάλε μπρος τη δημιουργικότητά σου στη μαγειρική

Τα μικρά παιδιά διαμορφώνουν κατά την παιδική ηλικία τα διατροφικά τους γούστα και τις συνήθειες, γι’ αυτό πολλές φορές μπορεί και να απορρίπτουν τις τροφές που τους παρέχουν οι γονείς τους. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, προσπάθησε να είσαι εσύ και ο σύντροφός σου δημιουργικοί στο μαγείρεμα του φαγητού του μωρού, εισάγοντάς το ταυτόχρονα και σε νέες γεύσεις, με τη χρήση μυρωδικών και μπαχαρικών. Κατ’ αυτόν τον τρόπο το μωρό σου θα μάθει να καταναλώνει ποικιλία θρεπτικών τροφών, ενώ θα το παίρνετε μαζί σας ακόμα και στο ινδικό της γειτονιάς από τα πρώτα χρόνια της ζωής του!

Δοκίμασε διαφορετικές πηγές πρωτεΐνης

Για τα μωράκια που τώρα ξεκινούν το vegan ταξίδι τους, το να εντάξεις διαφορετικές πηγές πρωτεΐνης στη διατροφή τους κάνει τη διαδικασία της κατανάλωσης τροφής ακόμη πιο fun!

Η σόγια είναι μια πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης που κυκλοφορεί στο εμπόριο σε πολλές διαφορετικές εκδοχές, όπως το τόφου ή το βούτυρο σόγιας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα φασόλια, τα οποία δεν καταναλώνονται μόνο σαν σούπα, αλλά σε σαλάτες, σαν βάση για μπέργκερ, ακόμα και στη μορφή ζυμαρικού.

Προσπάθησε να είσαι ανοιχτόμυαλη όταν το μωρό σου μεγαλώσει

Το μωρό σου δεν θα είναι για πάντα μικρό και πάντοτε υπάρχει το ενδεχόμενο αυτό να επιλέξει να μην είναι vegan στο μέλλον. Εσύ πρέπει να θυμάσαι ότι από μια ηλικία και μετά, η διατροφή του παιδιού σου θα είναι επιλογή του ίδιου, οπότε αν αυτό επιθυμεί να εντάξει και τις ζωικές τροφές σε αυτήν, εσύ οφείλεις να είσαι δίπλα του.



About us

allYOU

Φρέσκο (ολόφρεσκο), δικό σου (καταδικό σου) site:
allyou.gr. Δηλαδή όλη εσύ, όλα εσύ. Όλα για σένα, όλα από σένα.

Ποιοι είμαστε

Top
0
Shares