Skip to main content

FOOD

8 είδη τροφών για την προστασία του δέρματος από τη ρύπανση της ατμόσφαιρας

Αν τα βάλεις στη διατροφή σου θα αποκτήσεις μια ισχυρή ασπίδα από τη γήρανση και τα προβλήματα που η μόλυνση δημιουργεί στο δέρμα σου



Η ζωή στην πόλη, αλλά και σε πολλά μέρη του κόσμου εκτός αυτής, όπου ενδεχομένως συγκεντρώνονται μονάδες εργοστασίων, ενέχει σίγουρα τεράστιους κινδύνους για την υγεία μας, απότοκο της έντονης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Ένα από τα όργανα του σώματος που επηρεάζεται σε τεράστιο βαθμό από τη ρύπανση δεν είναι άλλο από το δέρμα μας – το μεγαλύτερο όργανο του ανθρώπινου σώματος – γεγονός που σημαίνει ότι η προστασία του πρέπει να αποτελεί προτεραιότητά μας. ακολουθούν 9 είδη τροφών που μπορούν να συμβάλουν στην προστασία του δέρματος από τη ρύπανση της ατμόσφαιρας και που μπορείς να προσθέσεις εύκολα στο καθημερινό διαιτολόγιο.

Pixel

Μούρα

Τα μούρα όπως οι φράουλες, τα βατόμουρα, τα σμέουρα και τα βατόμουρα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματός μας από τη ρύπανση.

Φυλλώδη πράσινα λαχανικά

Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι, το λάχανο, η ρόκα και η λαχανίδα είναι πλούσια σε βιταμίνες Α, C και Ε, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών που παράγονται από τη ρύπανση και ευθύνονται για την πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε καλά λίπη και αντιοξειδωτικά που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματός μας από περιβαλλοντικούς στρεσογόνους παράγοντες.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι περιέχει πολυφαινόλες που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματός μας από τις βλάβες και τη ρύπανση από την υπεριώδη ακτινοβολία.

Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι πλούσιες σε λυκοπένιο, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην προστασία του δέρματός μας από τις βλάβες από τον ήλιο και τη ρύπανση.

Ξηροί καρποί

Ξηροί καρποί όπως τα καρύδια, τα αμύγδαλα και τα φιστίκια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες Ε και Α, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματός μας από τη ρύπανση.

Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός και ο τόνος έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία του δέρματός μας από τη ρύπανση και τις βλάβες από την υπεριώδη ακτινοβολία.

Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή όπως τα πορτοκάλια και τα λεμόνια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην προστασία του δέρματός μας από τη ρύπανση και να προωθήσει την παραγωγή κολλαγόνου, που χαρίζει ελαστικότητα στο δέρμα.

Διαβάστε επίσης

FOOD

Τα 9 καλύτερα λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Επειδή χρειάζεσαι αρκετές φυτικές ίνες δες τα λαχανικά που σου τις προσφέρουν απλόχερα

FOOD

Τι οφέλη προσφέρουν τα κεράσια στον οργανισμό σας

Ρίχνουμε μια ματιά στο εξαιρετικά ωφέλιμο διατροφικό προφίλ των κερασιών

FOOD

Μούσμουλο: ένα φρούτο με εκπληκτικά ωφέλιμο διατροφικό προφίλ

Τα οφέλη που προσφέρει το μούσμουλο στην υγεία σου θα σε ενθουσιάσουν

Προτεινόμενα

FASHION RADAR

H Lady Gaga στην παγκόσμια πρεμιέρα του “Gaga Chromatica Ball” με εντυπωσιακή φουτουριστική εμφάνιση

Τι φόρεσε η Lady Gaga και μας θύμισε εκκεντρικές εμφανίσεις της από το παρελθόν;

CELEBS

Σελίν Ντιόν: «Αν δεν μπορώ να περπατήσω, θα μπουσουλήσω! Δε θα σταματήσω»

Ανατριχιάζουν όσα αναφέρει στο ντοκιμαντέρ για τη ζωή της

SELF-LOVE

Γιατί η ανάγνωση βιβλίων είναι η καλύτερη self-loving πράξη στην οποία μπορείς να επενδύσεις

Ξεκίνα με μια βόλτα στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σου