Skip to main content

Πώς να αξιοποιήσεις τον θυμό προς όφελός σου

Ο θυμός μπορεί να είναι καλός εάν αγωνίζεστε προς έναν στόχο, προτείνει νέα έρευνα
Γράφτηκε Από Τον/Την Αγγελική Λάλου

5 λόγοι που καθιστούν ένα ταξίδι στο εξωτερικό στο απόλυτο boost για την προσωπική σου ανάπτυξη

Ξεκίνα να τσεκάρεις πτήσεις!
Γράφτηκε Από Τον/Την Ναταλία Πετρίτη

5 tips με τη δύναμη της νευροεπιστήμης για βελτίωση της μνήμης

Ενισχύσετε εύκολα τη μνήμη, τη μάθηση και τις γνωστικές σας δεξιότητες, με αυτές τις 5 απλές συνήθειες
Γράφτηκε Από Τον/Την Αγγελική Λάλου

6 συναισθήματα που καλλιεργείς όταν ξεκινάς να φροντίζεις την ψυχική σου υγεία

Αυτά νιώθεις όταν ξεκινάς να δίνεις προτεραιότητα στην ψυχική σου ευεξία.
Γράφτηκε Από Τον/Την Ναταλία Πετρίτη

Τι είναι ο «πράσινος θόρυβος» και τι οφέλη σου προσφέρει

Ο «πράσινος θόρυβος» είναι ένας κατασκευασμένος ήχος που έχει μια συχνότητα που θυμίζει σε μερικούς ανθρώπους αυτό που θα άκουγαν στη φύση, δες πώς σε ωφελεί
Γράφτηκε Από Τον/Την Αγγελική Λάλου

Γιατί η ψυχοθεραπεία είναι το πολυτιμότερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου

Όλα τα εφόδια που προσφέρει η ψυχοθεραπεία στη ζωή μας και την καθημερινότητά μας.
Γράφτηκε Από Τον/Την Ναταλία Πετρίτη

6 τρόποι με τους οποίους ο διαλογισμός βοηθά στο άγχος

Εντάσσοντάς τον στην καθημερινότητά σου, θα δεις σύντομα μεγάλες αλλαγές.
Γράφτηκε Από Τον/Την Ναταλία Πετρίτη

Να γιατί η ανάγνωση βιβλίων είναι το απόλυτο self-love τελετουργικό που μπορείς να χαρίσεις στον εαυτό σου

Ακόμη και τις μέρες που φαντάζει άπιαστο όνειρο, λίγες στιγμές χαλάρωσης με το αγαπημένο σου βιβλίο είναι απαραίτητες για την ευεξία σου.
Γράφτηκε Από Τον/Την Ναταλία Πετρίτη

5 tips για να καταπολεμήσεις το imposter syndrome

Το ξέρουμε ότι σε ταλαιπωρεί. Ώρα να το αντιμετωπίσεις! Το imposter syndrome ή σύνδρομο του απατεώνα είναι ένα ψυχολογικό μοτίβο στο οποίο ένα άτομο αμφιβάλλ...
Γράφτηκε Από Τον/Την Ναταλία Πετρίτη

10 συνήθειες για να δώσεις στον εαυτό σου το self-love που χρειάζεσαι

Δείξε έμπρακτη φροντίδα και αγάπη προς τον εαυτό σου και θα δεις τη ζωή σου να μεταμορφώνεται προς το καλύτερο.
Γράφτηκε Από Τον/Την Ναταλία Πετρίτη

Η νευροεπιστήμη του αλτρουισμού και πώς το να βοηθάμε κάνει καλό στην υγεία όλων μας

Πώς να ενισχύσετε την ηθική σας πυξίδα – ειδικά σε μια εποχή που έχουμε περισσότερο από ποτέ ο ένας τη βοήθεια και την καλοσύνη του άλλου
Γράφτηκε Από Τον/Την Αγγελική Λάλου

Τι οφέλη σου προσφέρει το να μειώσεις 30 λεπτά τον χρόνο οθόνης σου

Η μείωση του χρόνου οθόνης κατά 30 λεπτά την ημέρα μπορεί να μειώσει το άγχος και τη μοναξιά σου
Γράφτηκε Από Τον/Την Αγγελική Λάλου

Εγγραφείτε στο newsletter μας: